Hop til indhold

Sweet Julia og Petite Nikita gir 30 minutter i himlen

Featured Replies

Skrevet

Så at Julia endeligt var vendt tilbage, så måtte selvfølgeligt besøge hende i Sydhavnen, hun holder til i området omkring Sluseholmen, i en hyggelig lejlighed der virker til at være meget diskret, jeg har i hverfald ikke været her før. Julia tog i mod, sød, lækker og smilende som altid, med et dejligt knus der varmer en op :smile:.

Vel indenfor præsenterede julia mig for hendes roommate Nikita og hun så altså sød ud, var ganske rigtigt lidt petit i det, men stadigvæk voksen og var også let at tale med..

Blev tilbudt en trekant med begge piger og tænkte wtf. og sprang ud i det og det kommer jeg kun til at fortryde økonomisk :smile:. for det var en virkelig fed oplevelse, som jo nok kommer til at gentage sig :smile:

To dejlige piger, der kæler, kysser og krammer, slikker og ridder, begge to aktivt deltagende og ivrige efter at behage, det var 30 minutter i himlen, plus al den tid det tager, at lande igen efter sådan en oplevelse.

For både Julia og Nikita er billlederne af dem selv og de er her begge to ihvertfald til på lørdag, så vidt jeg forstod... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.