Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Her er min mening. I går besøgte jeg denne smukke unge kvinde, Alice. Da jeg åbnede døren, stod der en lille, smuk pige med en lækker duft!

Da jeg var inde i rummet, gav hun mig et utroligt blowjob, der fik mig til at ville komme tilbage efter mere. Vi havde sex i flere forskellige stillinger; det var spektakulært.

Efter vores 30-minutters session tilbød hun at gå i bad med mig. Kommunikationen var selvfølgelig lidt vanskelig, da hun ikke taler engelsk, men det er noget, der virkelig bliver sekundært. Jeg har sjældent set en så smuk pige. Hun ligner præcis sine billeder, med smuk makeup og kort, glat hår. Jeg er heller ikke i tvivl om, at hendes alder matcher.

Hun har en virkelig lille krop med virkelig smukke bryster. Og wow, hun har en lille, yndig og stram lyserød fisse.

Skrevet
Tormento6 skrev, for 3 minutter siden:

Her er min mening. I går besøgte jeg denne smukke unge kvinde, Alice. Da jeg åbnede døren, stod der en lille, smuk pige med en lækker duft!

Da jeg var inde i rummet, gav hun mig et utroligt blowjob, der fik mig til at ville komme tilbage efter mere. Vi havde sex i flere forskellige stillinger; det var spektakulært.

Efter vores 30-minutters session tilbød hun at gå i bad med mig. Kommunikationen var selvfølgelig lidt vanskelig, da hun ikke taler engelsk, men det er noget, der virkelig bliver sekundært. Jeg har sjældent set en så smuk pige. Hun ligner præcis sine billeder, med smuk makeup og kort, glat hår. Jeg er heller ikke i tvivl om, at hendes alder matcher.

Hun har en virkelig lille krop med virkelig smukke bryster. Og wow, hun har en lille, yndig og stram lyserød fisse.

Endnu et nyoprettet medlem som straks har en fantastisk oplevelse at berette om.

Det vælter efterhånden med fake medlemmer herinde med et eneste formål. Jeg håber sgu for jer seriøse herinde at I prøver at være lidt skeptiske inden I hopper på alt det fup!

Enhver kan jo se at den her er Google translate!

De må virkelig tage os/eroguide seriøst og mene, at vi er mange og bruger mange penge på prostituerede siden de gider bruge så meget tid herinde! 😬🤑

Redigeret af Mrking

Skrevet
  • Author

Det er ikke første gang, jeg besøger Alice; hun yder altid god service. Selvfølgelig er det ikke alle, der får en god kontakt med hende, da hun ikke taler engelsk. Hun hilser på dig i sit smukke lingeri og med en lækker duft, selvfølgelig slikkede jeg hendes fisse, og det smager fantastisk 😋

Skrevet
Tormento6 skrev, for 16 minutter siden:

Det er ikke første gang, jeg besøger Alice; hun yder altid god service. Selvfølgelig er det ikke alle, der får en god kontakt med hende, da hun ikke taler engelsk. Hun hilser på dig i sit smukke lingeri og med en lækker duft, selvfølgelig slikkede jeg hendes fisse, og det smager fantastisk 😋

I al din iver for at komme med superlativer på denne Alice har du glemt en rimeligt vigtig faktor. Et link til den bedårende Alice. Så kendt er hun alligevel ikke, at vi ved hvem du reklamerer for uden det link.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.