Hop til indhold

Barbie, fantastisk oplevelse!!

Featured Replies

Skrevet
Den erfarne skrev, for 25 minutter siden:

Er det dét navn på billedet under telefonen? For så har du også delt det videre da du citerede hende.
Jeg kan alligevel ikke helt gennemskue hvad det billede egentlig viser, måske fordi jeg ikke er Iphone bruger..

Jo det er det.

Billedet er et skærmbillede som klienten har sendt gennem iMessage. Barbie vælger så at tage et skærmbillede af beskeden fra klienten, og vedhæfte for at prøve at retfærdiggøre at Morten83's beretninger er rigtige.

Skrevet
3inch skrev, for 10 minutter siden:

Billedet er et skærmbillede som klienten har sendt gennem iMessage. Barbie vælger så at tage et skærmbillede af beskeden fra klienten, og vedhæfte for at prøve at retfærdiggøre at Morten83's beretninger er rigtige.

Ja ok, det var også det jeg tænkte.
Undrer mig over hvad @Morten83 's formål var med sit indlæg..
Han sender det tilsyneladende til hende i samme minut det er lagt op, så var det for hendes eller vores skyld han skrev?🤔

I hans andet indlæg skriver han at han har besøgt hende rigtig mange gange og det er jo fint. At han så på eget initiativ vælger at oprette sig her under en time efter denne tråd er startet, er noget af en tilfældighed. Usandsynligt, men ikke umuligt.. 🤗😇

Skrevet

Hej jeg er bare glad for at besøge Barbie og sætter pris på det😊 jeg har selv prøvet mange dårlige oplevelser men hun er bestemt ikke en af dem, mere er der ikke i det😊 god dag

Skrevet
Morten83 skrev, for 7 minutter siden:

Hej jeg er bare glad for at besøge Barbie og sætter pris på det😊 jeg har selv prøvet mange dårlige oplevelser men hun er bestemt ikke en af dem, mere er der ikke i det😊 god dag

Og det er jeg nu glad for at høre du har dine oplevelser med. Jeg kan sagtens forstå de andres skepsis, men havde jeg heller ikke en profil, og en af mine favoritter fik en dårlig anmeldelse, så kunne det heller ikke gå for hurtigt med at oprette sig, og dele min side af sagen.

Skrevet
Morten83 skrev, for 7 minutter siden:

Godt at høre Morten 😉
Kunne du så ikke lige med det samme prøve at komme med lidt modspil til mit forrige indlæg omkring oprettelser, lynhurtige deling af skærmbilleder osv.?

Skrevet
3inch skrev, for 2 timer siden:

Og det er jeg nu glad for at høre du har dine oplevelser med. Jeg kan sagtens forstå de andres skepsis, men havde jeg heller ikke en profil, og en af mine favoritter fik en dårlig anmeldelse, så kunne det heller ikke gå for hurtigt med at oprette sig, og dele min side af sagen.

Jeg forstår ikke din kommentar her. At du har en “favorit” som du har haft gode oplevelser med, udelukker da på ingen måde at andre brugere/kunder kan have haft dårlige oplevelser??

Det er der kæden hopper af i min optik.

Så hvis nogen kritiserer en af favoritter så føler du dig kaldet til “at dele din side af sagen”? Hvilken sag?

Du vil simpelthen gå i rette med dem der har lavet en dårlig anmeldelse af en dine favoritter? Så skal du åbenbart ind og forsvare hende? Hvorfor? Du kan da ikke bebrejde vedkommende for at han har haft en dårlig oplevelse.

Det er lige præcis det der ofte sker i dette forum som bliver til endeløse diskussioner om noget så subjektivt.

Og når man oven i lægger GP’erne selv, deres eventuelle falske profiler og deres eventuelle bagmænd/alfonser som også har profiler herinde, ja så ender vi med den uoverskuelige mudderkamp, som jeg selv har for vane at havne i.

Husk nu på at der er nogle herinde der har nogle økonomiske incitamenter/bevæggrunde til at være her.

Redigeret af Mrking

Skrevet
Morten83 skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor har du aldrig oprettet dig for at fortælle om dine “mange dårlige oplevelser”?

Skrevet
Morten83 skrev, for 17 minutter siden:

Fordi det kun er de gode der er værd at fortælle om😉

Nope, det her forum handler i høj grad også om at advare hinanden om dårlig service, scam, fup med billeder og ydelser, afpresning og svindel! Og meget andet…..

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, den 3.10.2026 at 20:08:

Touch Down ✌️✌️✌️

What ever så harmonere det lige pludselig med hun er fake? Udinaturen har jo mødt hende? Du er godt ude med riven "Mrswingking"

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 12 minutter siden:

What ever så harmonere det lige pludselig med hun er fake? Udinaturen har jo mødt hende? Du er godt ude med riven "Mrswingking"

Jeg tænker ikke du har forstået ret meget af det skrevne. Din kommentar giver ingen mening. 🤦🏽

Prøv start forfra. Tråden omhandler hendes falske nyoprettede profiler med dertilhørende falske anmeldelser!!

Ikke om nogen har mødt hende. Der er da mange der har mødt hende. Inklusiv mig selv. Hun har været luder i over 15 år så vidt jeg kan huske tilbage. Og mange har anmeldt hende gennem tiden. Og de er fortrinsvis negative men det er egentligt irrelevant i denne kontekst.

Redigeret af Mrking

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, 1 time siden:

Jeg tænker ikke du har forstået ret meget af det skrevne. Din kommentar giver ingen mening. 🤦🏽

Prøv start forfra. Tråden omhandler hendes falske nyoprettede profiler med dertilhørende falske anmeldelser!!

Ikke om nogen har mødt hende. Der er da mange der har mødt hende. Inklusiv mig selv. Hun har været luder i over 15 år så vidt jeg kan huske tilbage. Og mange har anmeldt hende gennem tiden. Og de er fortrinsvis negative men det er egentligt irrelevant i denne kontekst.

Den her profil er skam ikke hendes falske, jeg er bare nyligt blevet introduceret til denne side og vil give credit til hende og for fortælle min oplevelse. Jeg syntes det er synd at udskamme folk på denne måde…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.