Hop til indhold

Barbie, fantastisk oplevelse!!

Featured Replies

Skrevet
udinaturen skrev, den 3.10.2026 at 10:43:

Jeg har besøgt Barbie. Det er slet ikke pengene værd. Hun kigger på sin telefon under sex, og hun har argumenter som “Jeg er luderen, så det er dig, som skal kneppe mig” og derfor vil hun ikke være aktiv under sex.

Det er et intetsigende blowjob og intetsigende sex.

Billeder er ikke opdateret på nogen måde. Du skal forvente 10-15 kg ekstra. Alt det hun skriver i profilen er det direkte modsatte af, hvad du får.

Og nu laver hun falske anmeldelser for at skabe lidt opmærksomhed.

Brug dine penge et andet sted!

Fuldstændig enig
Hun er med længder det ringeste skrald fisse jeg nogensinde er kommet over, og er 100% enig med alt det skrevne.
Det var så intetsigende det møde jeg havde med hende i Aarhus for et års tid siden, at jeg stadig er målløs når jeg kører forbi adressen.
Ufattelig at hun stadig kan være i branchen...

Skrevet
Klopp skrev, for 21 minutter siden:

Shiiit , heldigt det navn nærmest er en massebetegnelse 🤣..

Heldigvis ja, men det kunne nemt have været anderledes.

Skrevet
3inch skrev, for 1 time siden:

Bare til din info, så deler du din klients fulde navn i skærmbilledet.

Er det dét navn på billedet under telefonen? For så har du også delt det videre da du citerede hende.
Jeg kan alligevel ikke helt gennemskue hvad det billede egentlig viser, måske fordi jeg ikke er Iphone bruger..

Skrevet
Den erfarne skrev, for 25 minutter siden:

Er det dét navn på billedet under telefonen? For så har du også delt det videre da du citerede hende.
Jeg kan alligevel ikke helt gennemskue hvad det billede egentlig viser, måske fordi jeg ikke er Iphone bruger..

Jo det er det.

Billedet er et skærmbillede som klienten har sendt gennem iMessage. Barbie vælger så at tage et skærmbillede af beskeden fra klienten, og vedhæfte for at prøve at retfærdiggøre at Morten83's beretninger er rigtige.

Skrevet
3inch skrev, for 10 minutter siden:

Billedet er et skærmbillede som klienten har sendt gennem iMessage. Barbie vælger så at tage et skærmbillede af beskeden fra klienten, og vedhæfte for at prøve at retfærdiggøre at Morten83's beretninger er rigtige.

Ja ok, det var også det jeg tænkte.
Undrer mig over hvad @Morten83 's formål var med sit indlæg..
Han sender det tilsyneladende til hende i samme minut det er lagt op, så var det for hendes eller vores skyld han skrev?🤔

I hans andet indlæg skriver han at han har besøgt hende rigtig mange gange og det er jo fint. At han så på eget initiativ vælger at oprette sig her under en time efter denne tråd er startet, er noget af en tilfældighed. Usandsynligt, men ikke umuligt.. 🤗😇

Skrevet

Hej jeg er bare glad for at besøge Barbie og sætter pris på det😊 jeg har selv prøvet mange dårlige oplevelser men hun er bestemt ikke en af dem, mere er der ikke i det😊 god dag

Skrevet
Morten83 skrev, for 7 minutter siden:

Hej jeg er bare glad for at besøge Barbie og sætter pris på det😊 jeg har selv prøvet mange dårlige oplevelser men hun er bestemt ikke en af dem, mere er der ikke i det😊 god dag

Og det er jeg nu glad for at høre du har dine oplevelser med. Jeg kan sagtens forstå de andres skepsis, men havde jeg heller ikke en profil, og en af mine favoritter fik en dårlig anmeldelse, så kunne det heller ikke gå for hurtigt med at oprette sig, og dele min side af sagen.

Skrevet
Morten83 skrev, for 7 minutter siden:

Godt at høre Morten 😉
Kunne du så ikke lige med det samme prøve at komme med lidt modspil til mit forrige indlæg omkring oprettelser, lynhurtige deling af skærmbilleder osv.?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.