Hop til indhold

Sofie Luxe i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet
Mrking skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ihvertfald gennemskuet dig. Og du er så ubegavet at jeg ikke engang gider diskutere det her med dig. 🤡🤡🤡

Men hey, KalundborgMature liker dine kommentarer så du har nok alligevel fat i noget ✌️🤦🏽🤦🏽🤦🏽

@Administrator måske er det på tide med et gult kort⚠️

Skrevet
Voksen55 skrev, for 40 minutter siden:

@Administrator måske er det på tide med et gult kort⚠️

Det har været på tide i noget tid.

Skrevet

Der er ingen der tvinger dig til hverken at læse tråden eller kommentere på den. Så du kan jo bare scrolle videre eller slå over på tv2 Charlie

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, for 4 minutter siden:

Der er ingen der tvinger dig til hverken at læse tråden eller kommentere på den. Så du kan jo bare scrolle videre eller slå over på tv2 Charlie

Makker, den går begge veje ikke? Nu er det bare sådan at når jeg ser en spade hakke ned på nye medlemmer der prøver at bidrage til fællesskabet, at jeg så vælger at agere, fremfor at bare at scrolle videre.

Skrevet
3inch skrev, for 54 minutter siden:

Makker, den går begge veje ikke? Nu er det bare sådan at når jeg ser en spade hakke ned på nye medlemmer der prøver at bidrage til fællesskabet, at jeg så vælger at agere, fremfor at bare at scrolle videre.

Fra makker til spade? Tak!

Og hvordan ved du så at det er et medlem der prøver at bidrage til fælleskabet og ikke en falsk profil der reklamerer? Har du nogle særlige evner der kan afgøre dette?

Og nej du agerer ikke i den kontekst du opstiller. Du reagerer. Prøv igen 🤡

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, for 12 minutter siden:

Fra makker til spade? Tak!

Og hvordan ved du så at det er et medlem der prøver at bidrage til fælleskabet og ikke en falsk profil der reklamerer? Har du nogle særlige evner der kan afgøre dette?

Og nej du agerer ikke i den kontekst du opstiller. Du reagerer. Prøv igen 🤡

Men hvor kommer din mistro fra?

Denne anmeldelse kan gå begge veje det afviser jeg ikke, men synes generelt at du har en negativ tilgang til tingene.

Dit eget første bidrag var også fordi du ville lave en anmeldelse, men havde i stedet en negativ oplevelse. Hvad gør at nogen skulle tro på den anmeldelse?

Skrevet
3inch skrev, for 27 minutter siden:

Men hvor kommer din mistro fra?

Denne anmeldelse kan gå begge veje det afviser jeg ikke, men synes generelt at du har en negativ tilgang til tingene.

Dit eget første bidrag var også fordi du ville lave en anmeldelse, men havde i stedet en negativ oplevelse. Hvad gør at nogen skulle tro på den anmeldelse?

Min første anmeldelse var for advare andre mod at spilde penge på en GP ikke for at reklamere for en GP! Det vil for de fleste mennesker virke langt mere troværdigt. Jeg kunne selvfølgelig have haft andre motiver som også er set i dette forum. Af mere personlig karakter eller konkurrencemæssigt. Men det er trods alt ret sjældent. Derimod bliver der åbenlyst lavet flere og flere falske profiler med falske anmeldelser. Det behøver man sgu ikke være Einstein for at opdage. Desuden har jeg aldrig sagt at Esbjergboy’s anmeldelse var falsk!! Jeg har KUN forsøgt at forklare hvorfor vi er nogen der ofte finder det en anelse mistænksomt når helt nye medlemmer straks har en rosenrød beretning. Det var ikke specifikt rettet mod hans anmeldelse eller mod SofieLux. Det var generelt!!! Og hun har et par fine anmeldelser derudover, så ja måske var hans reel nok. Det ændrer IKKE på min generelle holdning til problematikken!

Ps der er brug for din ekspertise i en tråd om Barbie omhandlende samme problematik!

Redigeret af Mrking

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.