Hop til indhold

Sofie Luxe i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Besøgte efter anden positiv anmeldelse her på siden Sofie i Esbjerg, det var min første gang i denne verden. Men blev meget posistiv overrasket over sofie. Hun er helt nede på jorden og meget talende til at ryste nervøsiteten af en. Jeg fik 30 minutter med facestiting, sorte kys til hende og almindelig sex det var fantastisk.

https://annoncelight.dk/showad/469297

Redigeret af Esbjergboy

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 4 timer siden:

Besøgte efter anden positiv anmeldelse her på siden Sofie i Esbjerg, det var min første gang i denne verden. Men blev meget posistiv overrasket over sofie. Hun er helt nede på jorden og meget talende til at ryste nervøsiteten af en. Jeg fik 30 minutter med facestiting, sorte kys til hende og almindelig sex det var fantastisk.

https://annoncelight.dk/showad/469297

Tak for besøget, det var super frækt. 😊

Skrevet

Vi bliver flere og flere herinde. Det vælter ind med nye medlemmer✌️✌️😳

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 9 timer siden:

Vi bliver flere og flere herinde. Det vælter ind med nye medlemmer✌️✌️😳

Er det et problem man er ny oprettet, så må du da meget undskylde, måske man skulle for nye medlemmer hvis det er indstillingen.

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 2 minutter siden:

Er det et problem man er ny oprettet, så må du da meget undskylde, måske man skulle for nye medlemmer hvis det er indstillingen.

Næh men når man laver en rosenrød anmeldelse få sekunder efter man er oprettet spreder der sig ofte en mistanke vedrørende troværdigheden blandt mange “ældre” brugere.

Nogen kan være reelle nok men vi har set utallige eksempler på at det er ren reklame og fup og svindel.

Det hjælper selvfølgelig altid på troværdigheden hvis en GP har mange gode anmeldelser i forvejen. Og i så fald har hun og/eller hendes eventuelle pimp ikke brug for at oprette falske profiler og lave falske anmeldelser. Men tro mig, der bliver flere og flere af dem. Ligesom der bliver flere og flere fupannoncer på Annoncelight! 😩

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 4 minutter siden:

Næh men når man laver en rosenrød anmeldelse få sekunder efter man er oprettet spreder der sig ofte en mistanke vedrørende troværdigheden blandt mange “ældre” brugere.

Nogen kan være reelle nok men vi har set utallige eksempler på at det er ren reklame og fup og svindel.

Det hjælper selvfølgelig altid på troværdigheden hvis en GP har mange gode anmeldelser i forvejen. Og i så fald har hun og/eller hendes eventuelle pimp ikke brug for at oprette falske profiler og lave falske anmeldelser. Men tro mig, der bliver flere og flere af dem. Ligesom der bliver flere og flere fupannoncer på Annoncelight! 😩

Det er helt fair og jeg kan godt forstå dine argumenter og mening med din kommentar.

Jeg må dog samtidig sige forumet bare kommer til at virke meget lukket for nye brugere når man straks skal forsvarer dig selv.

Forumet har fuld åben læse adgang så der er ikke behov for at lave en profil før man selv ønsker at lave en anmeldelse og det er årsagen jeg først har oprettet nu.

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 11 timer siden:

Det er helt fair og jeg kan godt forstå dine argumenter og mening med din kommentar.

Jeg må dog samtidig sige forumet bare kommer til at virke meget lukket for nye brugere når man straks skal forsvarer dig selv.

Forumet har fuld åben læse adgang så der er ikke behov for at lave en profil før man selv ønsker at lave en anmeldelse og det er årsagen jeg først har oprettet nu.

Det har du da ret i. Men man kan jo som medlem stille spørgsmål og kommentere på anden vis udover at lave anmeldelser. Der er også mulighed for efterlysninger. Og nu også chat.

Så det virker faktisk altid lidt mistænksomt når et nyt medlem straks smider en meget positiv anmeldelse. Det er jo sjældent det modsatte sker.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.