Hop til indhold
Warm Guy

Nicole Århus

Recommended Posts

Hermed en lille beretning om mit besøg hos Nicole , en lækker steg fra Polen med en skøn krop med blink fra navle-pircingen og lidt sølvstænk i mascaraen, det virker vild erotisk i lidt dæmpet belysning. Annoncerer på "Side 6" Hun tog i mod iklædt noget lækkert lingerie som ved fælles hjælp blev stille og rolig pillet af samtidig med vi delte de mest lækre tungekys. "Show me what you have got Baby", og hun viste sin lækre krop frem slow. Der blev lukket op for de lækreste bryster og og en slikkeklar mis med en strittende klit og nogle skønne struttende læber, som straks blev tage under kærlig behandling med af min tunge. Det er noget tøsen kan li.. og blev opstem til at gi et super blow job med øjenkontakt og op og ned af det hele, lækkert.. det er kvalitet så det basker. Kunne godt være kommet her .. men det var jo lidt for tidligt.. skulle jo gerne nå at mærke hende kneppe. Hun reklamerer med at være multiorgastisk, kan kun bekræfte at det passer. Hun rykker helt vildt fedt, så det blev til at par gode omgange på krys og tværs, og hun lægger ikke skjul på hun ka li det. Så det blev et rigtig godt bekendtskab med den perfekte afslutning med mund og sug. Hun er rigtig skøn at tilbringe en erotisk time med, lige som jeg gerne vil ha det. Kommer gerne igen :smile: Hilsen Warm Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker skam for masser af piger... Its a travelling show ---- iøvrigt var det et schweizer-bordel og i 2013 der blev omtalt i dit link ... Nogen gange kan man muligvis med fordel holde sin mistroiskhed i ave :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...