Hop til indhold

Maen nu i Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/460433

Hun blev anmeldt da hun var i Silkeborg, men synes ad denne skønne kvinde fortjener en opfølgning efter hun er kommet et nyt sted. For hun er bare så sød, smuk, dejlig og super servicemindet.

De billeder hun har lagt op kan slet ikke stå mål med virkeligheden. Lille kvinde med de helt rigtige former, ikke for meget, ikke for lidt, og med de dejligste bløde bryster, og en fin lille mis med et touch af behåring, mums. Og så ser hun i øvrigt ældre ud på billederne end hun virker når man møder hende.

Jeg er normalt ikke til blowjob, og plejer indledningsvis at frabede mig det, men glemte det åbenbart, og hun gik på knæ og tog den i munden - skulle lige til at sige nej, men med de der store dådyrøjne på mig og lemmet der svulmede og gik ind og ud af hendes søde mund, så gik den ikke. Så slikketur, håndjob og dejlig sex - bare ligge og holde om hinanden - så lidt kælen massage, der gik over i meget pirring mellem benene, mere håndjob - hun prøvede virkelig på at vi skulle tage en runde mere, men jeg var helt udmattet, kan trods alt godt mærke at pensionsalderen ramte en del år siden.

Dejlig oplevelse, Maen vil dig bare det bedste, er glad og smilende, og der er fuld øjenkontakt hele tiden.

Går man efter rigtig thaimassage, skal man finde et andet sted, fint nok.

Fin lejlighed midt i byen med udmærkede badefaciliteter.

Hun tager annoncen ned når hun ikke er aktiv.

Redigeret af MusicMan

Skrevet

Tak for anmeldelse.

Enig hun ser dejlig ud.

Kan du fortælle om brysterne er helt naturlige?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.