Hop til indhold

Soft Gang Bang, hvad foretrækker I?

Gangbang spørgsmål 21 medlemmer har stemt

1. 1. Foretrækker du et Soft gangbang med 1 eller 2 kvinder?

• Jeg foretrækker 1 kvinde i 3 timer for 4 mænd
      36%
      8
    • Jeg foretrækker 2 kvinder i 2 timer for 6 mænd
      18%
      4
    • Jeg er frisk, jeg vil deltage i begge setups
      27%
      6
    • Jeg deltager slet ikke i Gangbangs
      18%
      4

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Vi har stadig ikke fået opfyldt hendes fantasi om at prøve et setup med flere mænd. Nu har hendes veninde også meldt sig på banen (utroligt hvad kvinder deler 🤣)og vil også gerne prøve.

Derfor vil vi gerne høre hvad GB mænd foretrækker.

Setuppet bliver en Soft version af et Gangbang, dvs. som udgangspunkt en mand ad gangen.

Hvis det bliver med 2 kvinder, så er deruden P/P.

Skrevet

HA de fniser sikkert bare, når de taler om det. Kvinder er sgu da lige så liderlige som mænd.
Nu har jeg ikke deltaget i et soft GB før. Det plejer bare at være "Alle mand på dronningen"
Jeg synes, at det er ambitiøst med så lang tid. personlig vil jeg været færdig før halvdelen af tiden er gået. bliver det ikke lidt trist, hvis der ikke må være 2 i gang af gangen, når det nu er et GB

Redigeret af Havkatten

Skrevet
  • Author
Stor i munden skrev, for 23 minutter siden:

Man kan vel godt være frisk på at deltage i begge setups og stadig foretrække et af dem?

Korrekt, tror også at der er ulighed for multi choice 😊

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 2 minutter siden:

Man kan vel være 2-3 mand aktive af gangen, selv om der skal holdes godt fast i hoved, når der bliver rusket i gennem for neden.
Det er afsat meget lang tid. I et 1 piger 4-5 deltagere arrangement, så plejer de fleste at være tømte efter en time. 1½ time burde være nok.

Nu skriver vi specifikt at det er et Soft gangbang med en mand adgangen. Måske er hun klar til en lidt hårdere udgave senere.

Hun ønsker at der skal være god tid til alle og specielt til hende selv 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.