Hop til indhold

PIGER, HVOR ADVARER I HINANDEN OM DEN SLAGS MÆND? ❤️

Featured Replies

Skrevet

Piger/kvinder, jeg har virkelig brug for jeres hjælp 🙏🏻

Jeg ved godt, der allerede er skrevet en masse opslag om mænd, der ghoster og brænder kvinder af, men jeg leder efter de steder/grupper/sider, hvor vi faktisk advarer hinanden. Hvis I kender nogle, så please send dem til mig ❤️

Jeg har desværre oplevet det her alt for mange gange, og jeg bliver seriøst så ked af det og føler mig så naiv hver gang. Jeg har gang på gang været uheldig med den samme type mænd, og honestly… jeg føler snart, jeg ikke kan stole på mænd mere. 😔

Især ham her… Han brugte så meget energi på at convince mig om, at han aldrig kunne finde på at ghoste nogen, og fortalte om, hvor meget han selv hadede at blive ghostet. Han gik mega meget op i, at man skulle skrive eller ringe, hvis man ikke kunne overholde en aftale.

Og now look… det er ham, der ghoster mig. Vi havde en aftale i dag kl. 10, og nu tager han hverken telefonen eller svarer på mails. 🙄

Jeg skriver ikke hans navn eller mail her. Jeg vil bare gerne finde de steder, hvor vi piger kan dele vores experiences og passe lidt bedre på hinanden ❤️

Og helt ærligt… karma is real. Jeg håber virkelig, han får lidt dårlig smag i munden, hvis han læser med her. 😌

Skrevet

Hvis der ikke findes et sted til det så skal der laves et, min kæreste er snart oppe på 20 som ghoster 5 minutter før aftalen og vi har fundet frem til det gengangere mange steder.

Skrevet

Tænke at det er OK, svar ikke på hemmeligt nummer, og så anmeld telefonsælgere, ghostere og andet godtfolk på 180.dk

Jeg ved så fra andre GP'ere at de tager det sure slid med at lave deres egenliste / tjekker i deres tråde, når de har fundet en ghoster. Måske én gider svare dig i DM?

Skrevet
XLMørkPige skrev, for 30 minutter siden:

Især ham her… Han brugte så meget energi på at convince mig om, at han aldrig kunne finde på at ghoste nogen, og fortalte om, hvor meget han selv hadede at blive ghostet. Han gik mega meget op i, at man skulle skrive eller ringe, hvis man ikke kunne overholde en aftale.

Og hvorfor var han overhovedet så opsat på at italesætte det?

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, Lige nu:

Ja godt spørgsmål og som sagt selv naiv .men håber på at finde steder hvor man dele sådan nogen typer .

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 minutter siden:

Nogen tænder utrolig meget på og skrive med en GP, hvis du som GP i forvejen ved der ikke kommer noget ud af aftalen så ryger kommunikationen med det samme.

Min kæreste havde en for to dage siden som lød meget som ham, fik aftale i hus det var faktisk holdt meget kort hvor han til sidst erkender han brugte beskederne til og rykke den af til så han var "kommet" og han ikke havde nogen plan om og møde op til aftalen.

Skrevet

Min erfaring er, at jo mere tid og tekst de bruger på at overbevise dig om at de er troværdige, des mindre troværdige er de.

Sæt et max antal beskeder du vil svare på forud for tidsbestillingen. Hvis de skriver “jeg lover jeg ikke ghoster” så ghoster de.

Der er desværre ikke meget at gøre, bare træning i at filtrere de useriøse fra. Vi oplever det også på klinik, og fællesnævneren for mange af dem er, at de snakker/skriver meget. De seriøse går i højere grad lige til sagen.

Skrevet
Anja-Lilje skrev, for 1 time siden:

meget. De seriøse går i højere grad lige til sagen.

Nemlig! Vi vil bare vide 1) Hvilke ydelser har du? 2) Hvad koster det? 3) Har du tid?😄

Skrevet
KærestemedGP skrev, for 5 timer siden:

rykke den af til så han var "kommet"

Det er selvfølgelig også en måde at gøre det på :)

Skrevet
Anja-Lilje skrev, for 1 time siden:

Min erfaring er, at jo mere tid og tekst de bruger på at overbevise dig om at de er troværdige, des mindre troværdige er de

Dagens klogeste ord. personligt skriver jeg om mine ønsker og en tid og så dukker jeg op - punktum.

jeg ser en gang imellem brødre herinde, som skriver "Jeg skrev med hende 4-5 dage før". Uden at jeg skal gøre mig klog på antallet af kunder, så bliver det seriøst mange beskeder.

Skrevet

Enig med Flemming. Vigtigste informationer for kunden er

1) pris og ydelser - hvad er ekstra og hvad er inkluderet. Man skal være præcis her. Der er mange upræcise beskrivelser

2) har du tid kl 10:00 og en time frem.

3) Lokation. Ofte kan vi ikke svare på hvad tid vi vil komme hvis ikke vi kender adressen. Det afhænger af myldretrafik, togforbindelser, parkeringsmuligheder osv.

4) bekræftelse på mulighed for bad før og efter samt at der ikke bruges parfume. Mange piger burde gøre klogt i heller ikke at bruge bodylotion med parfume samt at sørge for at håndklæder er vasket uden parfume. Hvis I forventer at vi bruger sæbe i badet så køb parfumefri

Redigeret af Asger87

Skrevet

Enig! - Jeg oplevede i dag at blive brændt af 7 gange i træk. Altså hele dagen…. Aldrig oplevet noget lignede før…. Jeg kunne ikke andet end at grine af det til sidst.. Sindssygt haha.

Min veninde og jeg er i gang med at lave et system… Men kan jo være en gruppe på whatsapp man kan dele numre i? Så kan man selv gemme numrene ned på en list :-)

Skrevet
FlemmingP skrev, for 45 minutter siden:

Nemlig! Vi vil bare vide 1) Hvilke ydelser har du? 2) Hvad koster det? 3) Har du tid?😄

Præcis min pointe. Alt andet er fyld😉

Skrevet
DiskretSimone skrev, for 20 minutter siden:

Enig! - Jeg oplevede i dag at blive brændt af 7 gange i træk. Altså hele dagen…. Aldrig oplevet noget lignede før…. Jeg kunne ikke andet end at grine af det til sidst.. Sindssygt haha.

Min veninde og jeg er i gang med at lave et system… Men kan jo være en gruppe på whatsapp man kan dele numre i? Så kan man selv gemme numrene ned på en list :-)

DiskretSimone skrev, for 26 minutter siden:

Lønningsdag er ikke lige den bedste i år åbenbart, "vi" / min kæreste er også oppe på en lang liste i dag med folk der ikke kommer og den eneste der så dukkede op havde ikke engang råd til ydelsen da han ankom så fik noget "mildere" og endte med og blive smidt ud fordi han havde drukket lige tilpas inden han ankom.

De gode kunder som faktisk har råd og dukker op synes jeg selv ligger midt på måneden.

Skrevet
anmelder skrev, for 39 minutter siden:

Dagens klogeste ord. personligt skriver jeg om mine ønsker og en tid og så dukker jeg op - punktum.

jeg ser en gang imellem brødre herinde, som skriver "Jeg skrev med hende 4-5 dage før". Uden at jeg skal gøre mig klog på antallet af kunder, så bliver det seriøst mange beskeder.

Det bliver det nemlig. Du drømmer ikke om de beskeder der kommer. Og hvis man skal svare på dem alle fyldestgørende, så kommer man lynhurtig til at sidde med telefonen i hånden den halve dag. Ellers tak herfra.

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres koncept. Hvorfor ? fordi, det lyder lidt som i/hun har flere begynder fejl end hvad man måske kunne forvente

Skrevet
KærestemedGP skrev, for 35 minutter siden:

Lønningsdag er ikke lige den bedste i år åbenbart, "vi" / min kæreste er også oppe på en lang liste i dag med folk der ikke kommer og den eneste der så dukkede op havde ikke engang råd til ydelsen da han ankom så fik noget "mildere" og endte med og blive smidt ud fordi han havde drukket lige tilpas inden han ankom.

De gode kunder som faktisk har råd og dukker op synes jeg selv ligger midt på måneden.

Ja den var da os helt skidt her i dag 😅 Nogen har nok haft travlt med at lave aftaler lidt rundt omkring. Mange af dem skrev os til min veninde…. Men lav da en gruppe på whatsapp, jeg og min veninder joiner gerne med useriøse numre -P

Skrevet
DiskretSimone skrev, for 31 minutter siden:

Ja den var da os helt skidt her i dag

det er fordi alle har fået løn i går. så sidder mange på værthus og så stiger safterne og de laver en aftale og så glemmer de den igen :) Og så er der os andre, som sidder påå eroguide og venter på, at det bliver midt eller sidst på måneden :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.