Hop til indhold

PIGER, HVOR ADVARER I HINANDEN OM DEN SLAGS MÆND? ❤️

Featured Replies

Skrevet

Piger/kvinder, jeg har virkelig brug for jeres hjælp 🙏🏻

Jeg ved godt, der allerede er skrevet en masse opslag om mænd, der ghoster og brænder kvinder af, men jeg leder efter de steder/grupper/sider, hvor vi faktisk advarer hinanden. Hvis I kender nogle, så please send dem til mig ❤️

Jeg har desværre oplevet det her alt for mange gange, og jeg bliver seriøst så ked af det og føler mig så naiv hver gang. Jeg har gang på gang været uheldig med den samme type mænd, og honestly… jeg føler snart, jeg ikke kan stole på mænd mere. 😔

Især ham her… Han brugte så meget energi på at convince mig om, at han aldrig kunne finde på at ghoste nogen, og fortalte om, hvor meget han selv hadede at blive ghostet. Han gik mega meget op i, at man skulle skrive eller ringe, hvis man ikke kunne overholde en aftale.

Og now look… det er ham, der ghoster mig. Vi havde en aftale i dag kl. 10, og nu tager han hverken telefonen eller svarer på mails. 🙄

Jeg skriver ikke hans navn eller mail her. Jeg vil bare gerne finde de steder, hvor vi piger kan dele vores experiences og passe lidt bedre på hinanden ❤️

Og helt ærligt… karma is real. Jeg håber virkelig, han får lidt dårlig smag i munden, hvis han læser med her. 😌

Skrevet

Hvis der ikke findes et sted til det så skal der laves et, min kæreste er snart oppe på 20 som ghoster 5 minutter før aftalen og vi har fundet frem til det gengangere mange steder.

Skrevet

Tænke at det er OK, svar ikke på hemmeligt nummer, og så anmeld telefonsælgere, ghostere og andet godtfolk på 180.dk

Jeg ved så fra andre GP'ere at de tager det sure slid med at lave deres egenliste / tjekker i deres tråde, når de har fundet en ghoster. Måske én gider svare dig i DM?

Skrevet
XLMørkPige skrev, for 30 minutter siden:

Især ham her… Han brugte så meget energi på at convince mig om, at han aldrig kunne finde på at ghoste nogen, og fortalte om, hvor meget han selv hadede at blive ghostet. Han gik mega meget op i, at man skulle skrive eller ringe, hvis man ikke kunne overholde en aftale.

Og hvorfor var han overhovedet så opsat på at italesætte det?

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, Lige nu:

Ja godt spørgsmål og som sagt selv naiv .men håber på at finde steder hvor man dele sådan nogen typer .

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 minutter siden:

Nogen tænder utrolig meget på og skrive med en GP, hvis du som GP i forvejen ved der ikke kommer noget ud af aftalen så ryger kommunikationen med det samme.

Min kæreste havde en for to dage siden som lød meget som ham, fik aftale i hus det var faktisk holdt meget kort hvor han til sidst erkender han brugte beskederne til og rykke den af til så han var "kommet" og han ikke havde nogen plan om og møde op til aftalen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.