Hop til indhold

Milla 100% dansk submissiv i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Så skete det! Milla kom forbi og lyste hele lejligheden. Hun er vild, dejlig og nem at snakke med. Og så er hun er mega brøringsvenlig. Når hun siger at hun er submissiv og masochist skal man tro på hende. Der var god kemi mellem os hun var afslappet. Bestilt en time med skræddersyet fantasi. Og det fortryder jeg ikke. Selvfølgelig skulle jeg helt ned i lommen, men det var en velfortjent timeløn hun fik.

Hvis man respekter hende kan man nå langt med hende. Vi afregnede endda da hun tog tøj på og pakkede sammen. Jeg ved godt at hun kunne nappe tv'et hvis jeg ikke gav pengene 😀. Men hun var afslappet i det område. All in all en dejlig "moden", er selv 41. Tak for idag.

Redigeret af Alonzo

Skrevet
  • Author
Alonzo skrev, Lige nu:

Så skete det! Milla kom forbi og lyste hele lejligheden. Hun er vild, dejlig og nem at snakke med. Og så er hun er mega brøringsvenlig. Når hun siger at hun er submissiv og masochist skal man tro på hende. Der var god kemi mellem os hun var afslappet. Bestilt en time med skræddersyet fantasi. Og det fortryder jeg ikke. Selvfølgelig skulle jeg helt ned i lommen, men det var en velfortjent timeløn hun fik.

Hvis man respekter hende kan man nå langt med hende. Vi afregnede endda da hun tog tøj på og pakkede sammen. Jeg ved godt at hun kunne nappe tv'et hvis jeg ikke gav pengene 😀. Men hun var afslappet i det område. All in all en dejlig "moden", er selv 41. Tak for idag.

Skrevet
Alonzo skrev, for 7 timer siden:

@KalundborgMature I know. Det var en fejl. Skulle redigere men kom til at trykke citér istedet for.

KalundborgMature har kun et formål her i livet. At sidde og klistre dette forum til med sine sørgelige smileyes nærmest inden opslaget er smidt på.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.