Hop til indhold
Beaver

Gangbang i Hedensted torsdag d. 5 Juni kl. 11

Recommended Posts

Guest thaihaj

Hvis det kun foregår mellem 11-12, så må man da ikke håbe der kommer særligt mange :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt for lidt tid til flere mænd. Burde måske være to timer, specielt når man sammenligner med hendes normale timepris på 800.

 

Tror ej heller der vil være plads til særligt mange i hendes soveværelse, så vidt jeg husker er det bare en enkeltpersons-seng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lavet min tid om til kl 13 til 14 i morgen

 

500 kr er for den time pr mand med alle de udløsninger man kan få

 

regner med maks 4 personer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kontaktede Tigerpige tidligere for at firhøre om GB'et. Det skulle jeg aldrig have gjort!

 

Jeg anbefalede hun udvidede til to timer og rykkede det fra hendes soveværelse til et andet sted i hendes lejlighed (således at de ret faktisk var plads til folk) og samtidig henviste jeg til tråden her om at jeg nok ikke var den eneste der havde tænkt de tanker.

 

Det har nu resulteret i to timers lang SMS belejring hvor jeg bliver anklaget for de vildeste ting.

 

Jeg vil blot anbefale folk at de passer på sig selv og tænker sig godt om før de kontakter hende.

 

Det kan ikke anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj
Frödin sagde den 04 Jun 2014 - 4:09 PM:

 

 

Det har nu resulteret i to timers lang SMS belejring hvor jeg bliver anklaget for de vildeste ting.

Hun vil bare have din krop :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt for lidt tid til flere mænd. Burde måske være to timer, specielt når man sammenligner med hendes normale timepris på 800.

 

Tror ej heller der vil være plads til særligt mange i hendes soveværelse, så vidt jeg husker er det bare en enkeltpersons-seng.

den måde du har behandlet mig på du har svinet mig til over sms er beskeder kaldt mig syg i roen kuk i bolden hvor jeg ikke har kaldt dig noget jeg har faktisk ikke gjord dig noget du indrømmet selv i formiddags at du er ude på ballade du har kritiseret min annonce over sms beskeder du bliver ved med at sms til mig selvom jeg har bedt dig om at holde op. jeg har faktisk kun været venlig over for dig og jeg har afvist dig på en høflig måde med at det er bedst vi ikke ses og straks skynder du dig herind for at svine mig til er du sådan overfor alle ? bliver der mere så har jeg tilladt mig at gemme dine beskeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt at jeg har kaldt dig kuk i bolden. 

 

En analyse jeg vil stå ved.

 

Det faktum at du har sendt mig  21 SMS'er hvor du anklager mig for at bagtale dig i denne tråd syntes jeg er fin dokumentation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Så er det ved den tid, hvor jeres mundhuggeri skal ophøre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt at jeg har kaldt dig kuk i bolden. 

 

En analyse jeg vil stå ved.

 

Det faktum at du har sendt mig  21 SMS'er hvor du anklager mig for at bagtale dig i denne tråd syntes jeg er fin dokumentation.

du har sendt mig lige så mange sms er

´jeg har ikke anklaget dig for  noget men bedt dig om at stoppe med at sende kritik af min anonnce på sms til mig og du har jo besøgt mig før og der klaget du ikke over mig men siden kl 12 i dag har jeg kun fået negative beskeder fra dig om at jeg er syg i låget du har kun prøvet mig alene og aldrig sammen med andre derfor kan du ikke tillade dig og svine mig til fordi jeg har et ønske om at prøve gang bang sammen med en fyr jeg kender. 

 

syntes vi skal stop her gider ikke flere sms er fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj
knallert sagde den 05 Jun 2014 - 9:30 PM:

var der nogen der var til gangbang i dag

Så du ikke TV-avisen ? De havde tilkaldt hjemmeværnet for at dirigere trafikken i Hendensted, fordi der helt uventet var titusindvis af mennesker der ville til gangbang :ugeek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...