Hop til indhold

Recommended Posts

Første gang jeg skriver. Har luret i et lille års tid.

Var hos http://www.amager.thai-massage.dk forleden.

Baggård. Rimelig diskret. Bedstemor åbner døren og gelinder mig ind. Jeg spørger om der er andre og hun nikker og guider mig ind på et værelse.

En ny pige kommer. Også godt oppe i årene men sød og smilende. Jeg er desværre ikke sikker på hendes navn. Vi aftaler en time og svensk. Rigtig god massage med masser af udstræk, som jeg elsker.

Fin afslutning hvor hun ikke har noget i mod jeg rører hende.

Hun afslutter med at foreslå mig at komme igen da de skulle have fået en ung pige.

Stedet: 4/10. Småskummelt sted men rummet jeg var i, var pænt og rent omend med den sædvanlige dunkle belysning.

Pris: 600. Har stadig ikke den helt store erfaring med priserne, men sammenlignet med andre steder jeg har været, virker det rimeligt.

Pigen: 6/10. Sød og smilende, men pænt oppe i årene. Ganske køn dog. Vil gerne snakke hvis man er til det.

Massagen: 8/10. En af de bedre jeg har fået. Godt hård og en del udstræk.

Svensk: 6/10. Lidt stift (pun intended) og mekanisk men også prof på den gode måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Besse yder mig bekendt ikke, og godt det samme :D. Men de par gange jeg har været der, har hun selv ude på de små timer kunne hive en pæn ung/yngre thai model frem fra kosteskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besse yder mig bekendt ikke, og godt det samme :D. Men de par gange jeg har været der, har hun selv ude på de små timer kunne hive en pæn ung/yngre thai model frem fra kosteskabet.

Besse yder også massage og det skal i ikke snyde jer selv for hun giver rigtig god massage og har faktisk en flot krop men lad være at bestille ekstra før hun tilbyder det under massagen så skal i bare se

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besse yder også massage og det skal i ikke snyde jer selv for hun giver rigtig god massage og har faktisk en flot krop men lad være at bestille ekstra før hun tilbyder det under massagen så skal i bare se

Hej funboy

Lyder måske interessant :-P hvad sker der så...kan du afsløre lidt mere - hvis det skal kunne bruges til noget. :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Flot krop?? hun er jo 100 år. Mon vi taler om den samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På adressen har der været bordel (massageklinik) gennem mange år, begyndende med danske, senere diverse udenlandske piger. Der er så Thai piger nu.

Gad vist om stedet, og andre Thai steder, nu er "under indflydelse" af HA. Sådan er det jo med mange andre klinikker, og det ville da være mærkeligt om Thai klinikkerne skulle undgå HAs "indflydelse". Det kunne være interessant med en undersøgelse af hvem der egentlig styrer Thai miljøet.

Alfonseri er som bekendt forbudt, men det er prostitution heldigvis ikke.

Dette indlæg hører måske til andetsteds, moderator kan flytte det om ønskeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...