Hop til indhold

Bedst på Amager?

Featured Replies

Skrevet

God aften.

Jeg har besøgt de 3 steder af Thai Massage på Amager.

1. Er Thai Wellness på Amagerbrogade, og det klart mit favorit sted.. de er søde, service minded og massagen er god. Det ekstra tilkøb er helt klart dejligt. Det er pirrende og bare dejligt. De gir sig god tid, jeg nyder at besøge det sted.

2. Er dokkanun thai på kastrupvej. Det er også et ganske udmærket sted. Men de sidste pr gange jeg har været der har jeg været lidt skuffet kan ikke rigtig forklare hvorfor. Måske er det ikke så pirrende? Massagen er god nok.. måske er det bare mig der er lidt underlig.

3. Er den ved amagerport.. altså der jeg været et pr gange, og det udelukket pga jeg syntes de piger er virkelig flotte.. massagen er ikke så god, og det ekstra tilkøb er fint.. men det virker som om at det hurtigt ind og hurtigt ud som gæst.. de er ikke helt så service minded.. de er ikke ubehagelige på nogen måde, jeg synes bare ikke det er helt godt.. men flotte piger det er det.

Og nu vil jeg læse om jeres anbefalinger? Hvad er det bedste på Amager? Hvad er jeres erfaringer og anbefalinger til sted man skal besøge? Jeg indrømmer, jeg går meget efter det ekstra tilkøb men kan få.. og så skal det være pirrende. At massagen også er god er et kæmpe plus..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.