Hop til indhold

Kvinder der tilbyder sex til mænde 60+

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Hvad er jeres erfaringer med kvinder der tilbyder sex til mænd over 60?

Kan I evt. anbefale nogle?

På forhånd tak

James

Skrevet

Skal det være i et bestemt område eller er du klar til at køre land og rige rundt?

Men ærligt, så er min opfattelse at nærmest alle tager imod 60+ gæster.

Skrevet
  • Author

Hej. Tak for jeres svar.

Havde bare en oplevelse af at man med den alder 60+, da ville kvinder synes at man var for gammel. Ens krop er ikke den mest spændstige, osv..

Jylland ville være det område jeg foretrækker :) Så hvis I kan anbefale nogle kvinder der ikke lader sig mærke med ens alder, er jeg nysgerrig.

Bh

Skrevet

Hvis de ikke direkte skriver en aldersgrænse i annoncen , er der næppe noget problem med det .

Dem , der skriver en aldersgrænse lavere end min alder , lader jeg bare være med at kontakte og jeg kan ikke mindes , at jeg er blevet spurgt om min alder …

Og så kontakter jeg heller ikke de helt unge piger - nok fordi det ligger lidt i underbevidstheden , at det sandsynligvis ikke er min aldersgruppe en 22 årig tænder mest på …

Redigeret af Vendelboen

Skrevet

Også min oplevelse, det giver ikke problemer.
Man kan jo altid sige det, hvis det er en mulighed - så har de en mulighed for at sige fra.
De er faktisk søde .. ingen fornemmelse af ubehag ..

Skrevet

Jeg kontaktede for nylig en ret ung pige. Jeg ville lige være sikker på at min alder var ok. Det var slet ikke noget problem. Hun svarede at det mere var de unge jævnaldrende hun var bekymret for.

Jeg tror faktisk en del gp'er har det sådan.

Og så er der indimellem dem der skriver en aldersgrænse feks 25-55 år.

Står der ikke en specifik grænse, plejer det ikke at være et problem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.