Hop til indhold

Nata i Aarhus. God oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Nata.

Først og fremmest er hun ret sød. Hun smiler og tager pænt imod en. Hendes engelsk er dog mest til høfligheder og small talk

hun giver dybe kys og nusser

Hendes service var virkelig god. Ikke noget at sætte en finger på.

Hun er måske lidt ældre end billederne antyder.

https://annoncelight.dk/showad/469081

Skrevet

Jeg har en aftale med Nata i morgen. Hvilke lingerie havde hun på ved dit besøg?

Skrevet
Drjonesx skrev, for 19 timer siden:

Jeg har en aftale med Nata i morgen. Hvilke lingerie havde hun på ved dit besøg?

Havde du også et godt besøg ?

Holder billederne ?

Skrevet

Tusind tak for at berette om hende - så hende godt den anden dag og tænkte, at hun næsten så for godt ud til at kunne være ægte.

Tror du højden passer?

Din kommentar omkring alderen - skal det forståes som at billederne ikke er nye? Passer “formen” stadig, eller er hun “mere fyldig” end på billederne?

Skrevet
Drjonesx skrev, den 28.9.2026 at 23:30:

Hvordan var oplevelsen?

Skrevet

Tror jeg skal have kalibreret min scamscanner. Det er sådan en annonce jeg normalt ville have tænkt var for god til at være sand. Men bliver nu også nysgerrig.

@Drjonesx fik du besøgt hende, og hvordan var det?

Skrevet
  • Author

Tror højden passer meget godt. Hun er en ret høj pige.

Jeg tror ikke nødvendigvis billederne er “gamle” men at de måske har fået lidt hjælp med lys og filter og sådan.

Synes ikke hun var mere fyldig. Men måske bare lidt mere naturlig om man vil.

Skrevet
  • Author

Så også billedet og tænkte det var lidt for godt til at være sandt.

Men annoncen er bygget op som de andre piger, som lige nu er meget diskuteret i diverse tråde :).

Kan kun anbefale hende. Hun var rigtig sød. Kyssene var til den våde side hvis man ikke er til det. Jeg er personligt ret glad for det.

Skrevet

Hun kræver foto-selfie af dig, som verifikation ... Dette er totalt no-go for, mig så hun er lidt spild af tid

Skrevet
jyden2026 skrev, for 35 minutter siden:

Hun kræver foto-selfie af dig, som verifikation ...

Jeg er lige kommet fra hende. Synes hun ser vanvittigt indbydende ud, og bedre end billederne hun bruger, men skulle ikke vise hende noget billede overhovedet.

Men det eneste jeg fik var et kram. Der var desværre udfordringer med betalingen. Revolut vurderede det som risikabelt, og vi skulle derfor vente en time før betalingen gik igennem

Min Paypal havde også udfordringer med at få lagt penge på kontoen, så det var heller ikke en mulighed.

Heldigvis skal jeg til Aarhus i morgen, så der må jeg lige hæve nogle penge.

Vender tilbage i morgen når jeg ved mere.

Skrevet

Jeg besøgte Nata i dag. Hun lignede sådan ok sine billeder. Dog uden make up og med flere tattoveringer(på ryg). Derudover hang brysterne lidt, men de var rigtig fine runde. Hun er en petite og slank pige. Der var ikke så meget snak. Hendes tlf. lyste med blitz hver gang hun fik en besked og det var virkelig forstyrrende.. derudover ringende den også.. men rigtig fint blowjob og hun er dygtig til at følge det man gerne vil med hende af stillinger. Det sorte lingerie er uden hofteholdere og er uden de store blonder. Lidt skuffende, men ellers et ok sæt undertøj. Alt i alt, fint besøg med en kompakt lejlighed at gøre det man skal i. Højde var også som hun har beskrevet.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 4 timer siden:

@3inch hvad mener du med kun et kram? 🫣

Da vi ikke kunne færdiggøre betalingen, så aftalte vi at udskyde til i morgen, så vi krammede bare farvel. Vi forsøgte i 15 minutter at få betalingen til at gå igennem, men forgæves

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.