Onslow 15846 Skrevet 3. Juni, 2014 Så lige programmet. Det var rystende at opleve Suzanne Bjerrehus totalt uden jordforbindelse og med nedladende retorik. Har den engang dejligste babe i landet haft en hjerneblødning, eller var hun på ét eller andet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 3. Juni, 2014 Hun er jo bare gift med Asger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 3. Juni, 2014 Så lige programmet. Det var rystende at opleve Suzanne Bjerrehus totalt uden jordforbindelse og med nedladende retorik. Har den engang dejligste babe i landet haft en hjerneblødning, eller var hun på ét eller andet? Har omkring dette emne kun set hende i "mormors bordel" i Thailand, og der var hun da ganske fornuftig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 4. Juni, 2014 Så lige programmet. Det var rystende at opleve Suzanne Bjerrehus totalt uden jordforbindelse og med nedladende retorik. Har den engang dejligste babe i landet haft en hjerneblødning, eller var hun på ét eller andet? Nå nå nå, var det så slemt? Er du sikker på du ikke bare var uenig i de ting hun sagde? Suzanne er for øvrigt dæleme stadig en dejlig dame. Selvom der er 40 år imellem os ville jeg ikke betænke mig et sekund, hvis hun friede til mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Juni, 2014 Suzanne er for øvrigt dæleme stadig en dejlig dame. Selvom der er 40 år imellem os ville jeg ikke betænke mig et sekund, hvis hun friede til mig . Jeg ved ikke, om hun er cougar. Men "friede" lyder så drastisk igen. Ville du ikke nøjes med en prøvekørsel, inden kom så vidt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 4. Juni, 2014 Jeg ved ikke, om hun er cougar. Men "friede" lyder så drastisk igen. Ville du ikke nøjes med en prøvekørsel, inden kom så vidt? Narj, jeg tror ikke på sex før ægteskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 4. Juni, 2014 Narj, jeg tror ikke på sex før ægteskab Jeg synes nogle gange, at det er sværere at tro på sex efter ægteskabet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg