Hop til indhold
Onslow

Debatten på DR2

Recommended Posts

Så lige programmet.

Det var rystende at opleve Suzanne Bjerrehus totalt uden jordforbindelse og med nedladende retorik.

Har den engang dejligste babe i landet haft en hjerneblødning, eller var hun på ét eller andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Så lige programmet.

Det var rystende at opleve Suzanne Bjerrehus totalt uden jordforbindelse og med nedladende retorik.

Har den engang dejligste babe i landet haft en hjerneblødning, eller var hun på ét eller andet?

Har omkring dette emne kun set hende i "mormors bordel" i Thailand, og der var hun da ganske fornuftig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Så lige programmet.

Nå nå nå, var det så slemt? Er du sikker på du ikke bare var uenig i de ting hun sagde? :)

Suzanne er for øvrigt dæleme stadig en dejlig dame. Selvom der er 40 år imellem os ville jeg ikke betænke mig et sekund, hvis hun friede til mig :wub: .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suzanne er for øvrigt dæleme stadig en dejlig dame. Selvom der er 40 år imellem os ville jeg ikke betænke mig et sekund, hvis hun friede til mig :wub: .

Jeg ved ikke, om hun er cougar.

Men "friede" lyder så drastisk igen. Ville du ikke nøjes med en prøvekørsel, inden kom så vidt? :D  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jeg ved ikke, om hun er cougar.

Men "friede" lyder så drastisk igen. Ville du ikke nøjes med en prøvekørsel, inden kom så vidt? :D  :D

Narj, jeg tror ikke på sex før ægteskab :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Narj, jeg tror ikke på sex før ægteskab :D

Jeg synes nogle gange, at det er sværere at tro på sex efter ægteskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...