Hop til indhold

Kris fra Scandic Ladies

Featured Replies

Skrevet
Sexlyst skrev, for 26 minutter siden:

Det kan til stadighed forbløffe mig, at dette forum, selv denne tråd, ofte ender med en omgang moralprædiken. Stod det til mig, skulle spørgsmålet om moral træde i baggrunden for spørgsmål om legalitet. Så længe vi holder os inden for loven, burde dette forum vel handle om at videreformidle vores erfaringer til gavn og glæde for hinanden. Det er vel et “brugerforum”?

Denne tråd er en anmeldelse, og jeg er enig i, at den er løbet af sporet.

Den moralske diskussion kan tages i Generel Debat, hvor der jo allerede er en beslægtet tråd om unge, østeuropæiske piger.

Min mening...

Redigeret af køb dansk

Skrevet

@drmabuse Det fatter jeg ikke at nogen kan tænde på…men det jeg vil frem til er at det jo er ligegyldigt, hvad jeg synes om hvad andre tænder på 🙏🏻😀 Lad folk synes hvad de vil og pas din egen butik er min holdning (forudsat at vi taler om lyster på den rigtige side af lovgivningen naturligvis)

Men jeg skal ikke pisses på af hverken teenagere eller midaldrende 😜🤣

Skrevet
drmabuse skrev, for 1 time siden:

Hvis du har en reel pointe så del den endelig med os andre, det klæder dig ikke at komme med passivt-aggressive stikpiller som, for mig at se, lugter af brødnid. Ingen af os ved noget om hvorfor Kris har valgt at arbejde i faget, måske nysgerrighed? Måske for at finansiere sine studier? Måske en helt tredje grund. Hun virkede meget afklaret -og meget moden af sin alder.

Det du har citeret var egentlig bare mit svar på en kommentar jeg var tagget i☺️.. Du må spørge ham hvorfor han fandt det nødvendigt at fortælle om hendes velanmeldthed som er det jeg svarer på der..

Skrevet
dhnmdst skrev, for 1 time siden:

Og da slet ikke sådan som du udskammer folk med andre lyster end dig selv og dit korps af moralske vogtere

Denne diskussion drejer sig slet ikke om hvilke lyster, den enkelte har. Men om man reelt bekymrer sig om de unge pigers ve og vel. Om man har samvittighed og empati nok til at undersøge og bekymre sig om de forhold, de arbejder under. Eller om man bare lukker øjnene og kun bekymrer sig om den næste udløsning - allerhelst hjulpet på vej af en purung pige.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.