Hop til indhold

AMALIA - SV

Featured Replies

Skrevet

Tror hun bor samme sted på Amager som Nicole - som er … okay … er vel ordet. Nicole er En yderst smuk pige - der er super teknisk - så kysser fint og smuk krop og egentlig dejlig i sengen - men som vel mangler det kris og de andre jeg sætter mest pris på har - nærvær. Det er mobil og blive sat på hold - da vi var i gang var det sgu ret okay - men er en pudsig oplevelse. Er man til det er det jo en særdeles smuk slank pige der går meget professionelt til værks. Men jeg kan ikke det der mobil - manglende nærvær.

Skrevet

Hov - Amalie så sød og fin ud og ved ikke hvordan hun er ellers - virkede på samme måde privat og let distanceret - hvilket jo er fair . Og for at være på forkant ja Nicole var ikke i sydvest men Amager

Skrevet
Lestat1970 skrev, for 44 minutter siden:

Hov - Amalie så sød og fin ud og ved ikke hvordan hun er ellers - virkede på samme måde privat og let distanceret

På hvilken måde har du set/mødt hende?

Lignede hun pigen på billederne?

Tak

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Hun er på hotel tæt på metro station.

Det er Amalia på billederne, men de efterlader et noget bedre indtryk end virkeligheden. Dertil kommer, at hun holder en stor distance, og ikke kysser som lovet trods, at jeg eftertrykkeligt havde spurgt ind til kys.

Hun kan intet engelsk.

En af de mest skuffende oplevelser, som jeg har haft de senere år. Min anbefaling vil klart være Kris, hvis man går og overvejer Amalia og Kris.

Skrevet

Ja tænkte nok ingen kys - og distanceret - det er sjovt - samme typer der altid kommer i samme lejlighed. Well jeg lidt kys af Nicole - men nok mest fordi jeg var på vej til at vende om på 1 dagen. Amalia så heller ikke lige så godt ud som Nicole. Jeg så Lissy var tilbage - hun var godt nok ufattelig smuk da hun var her første gang - som er en del år siden - ude på Østerbro .

Skrevet

Nu skal jeg ikke ødelægge noget for andre og jeg ved ikke en skid om engelske telefon numre. jeg kan bare se, at nummeret +4474... også er en nummerserie, hvor jeg har modtaget trusler fra - se min tråd om dette !!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.