Hop til indhold

Frække setups

Featured Replies

Skrevet

Min kone og jeg elsker at lege med frække setups, men pludselig løber fantasien up. Så her kunne jeg da godt tænke mig, hvis i kunne hjælpe med nogle frække setups, som vi enten kan gøre sammen, eller hvor hun bliver sendt ud, for at skulle lave noget frækt. Der må gerne være flere mænd om hende. Det kan også være en opgave hun skal løse. Ja kun fantasien sætter grænser. Så håber der er nogle herinde som har nogle gode ideer. Det er heller ikke altid hun ved hvad der skal ske når vi har leget denne leg.

Skrevet

Du er heldig. Ville ønske min kone var så fræk.

Du kunne sende hende på café iført hofteholder og nylonstrømper. Dertil en kort nederdel og uden trusser. En let gennemsigtig bluse uden bh og en lille jakke der står åben. Giv hende en opgave hvor hun skal bede en fremmed om at tage et par billeder af hende som hun skal sende til dig. Hun skal sige til den fremmede at hun skal sende et frækt billede til dig, så hun skal sprede benene let så hendes glatte våde fisse afsløres.

En anden opgave kunne være at du aftaler med nogle mænd at de skal møde dig på et bestemt sted. Har har du bundet din kone og givet hende blindfold på. Hun ligger klar og åben til at tage imod de 5-6 mænd du har aftale med. Send gerne pb hvis i vil have nogle opgaver herfra.

Skrevet
  • Author

Jeg kan virkelig godt lide dine ideer. Hun har desværre bare lidt svært ved at gå hen til en fremmede mand for at spørge om sådanne noget. Men intet problem i at en fremmede mand gør det modsatte, eller om han rører hende osv.

Men et super godt første indlæg, håber der er flere som byder ind

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.