Hop til indhold

Hvorfor er det egentlig lovligt for prostituerede at diskriminere?

Featured Replies

Skrevet
Kink skrev, den 7/8/2015 at 19:28:

Hold da op hvordan kan du med sikkehed sidde og og skrive muslimer, er det pga af hudfarven oh shit wait a second ahh det er nok pga. deres afskåret penis din holdning kommer fra...... Hvorfor kunne det ikke være en Jøde De er sku også omskåret som mange andre........ Hvorfor bare ikke skrive som det er.... Perkere og ikke muslimer ;)

Jeg er enig med Trine.... MUSLIMER... ikke perkere... for de sihker, hinduistiske tamiler ect jeg har mødt som gæster kan godt opføre sig....  og de er "perkere" for nu at bruge dit eget udtryk... men ganske velkomne 

Jeg modtog KUN skandinaver for at komme uden om muslimerne... og KUN muslimerne....  men skrev man til mig og tilkendegav at man var "perle" men IKKE muslim - så var man da velkommen.... 

Muslimer og GPer.... nej tak... ingen penge er gode nok til det show.... 

• Svar 225
  • Visninger 19.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tjae, se det som en service istedet for diskrimination.   Pigerne kan jo afvise enhver de ikke har lyst til at dyrke sex med - også af en masse andre årsager - uden at de behøver begrunde det.   M

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Du bliver altså mere og mere tiltrækkende...!   Meen kan du ikke redigere beløbet til kr. 700 - så vil jeg nemlig gerne, og bliver slet ikke rasende...

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Det er et helt bevidst valg, jeg har foretaget, da jeg ønsker, at det skal være en gensidig nydelse og en superb oplevelse for min besøgende... Denne oplevelse vil jeg nemlig ikke kunne give, såfremt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.