Hop til indhold

Angelica - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Det er første gang jeg skriver en anmeldelse af den her slags, så bær over med mig. 

Angelica - https://annoncelight.dk/showad/467571

Det er hende på billederne. I annoncen står der, at hun er 23, men hun sagde 21 til mig, hvilket jeg tror er rigtigt. Hun har en virkelig smuk lille nøddebrun krop, med stramme baller og for mig helt perfekte bryster. Hun lugter heldigvis ikke igennem af parfume, hvis nogen overhovedet.

Hun slår sig lidt op på GFE, hvilket jeg ikke helt synes det lever op til. For mig var det mere good-friend-experience, end girl-friend-experience. Jeg havde dog heller ikke tilkøbt kys, da jeg valgte hende ud fra hendes billeder og pris. Hun er en smule reserveret, hvilket jeg tror skyldes, at hun er ung og relativ ny i branchen. Når det så er sagt, så er hun meget serviceminded, smuk, venlig samt opsat på at give dig en god oplevelse. Så lidt en terapeutisk tilgang, hvilket passer mig fint.

Hendes blowjob var okay, igen, jeg tilkøbte ikke Deepthroat. Hendes lingam massage/handjob var til gengæld helt fantastisk - to die for. Hun har en lille, smuk og helt glatbarberet fisse, som både føles dejlig varm og stram.

Alt i alt, vil jeg sige at det var gode 45 min, til en rimelig pris, som jeg ikke fortyder. Det trækker desuden op, at der annonceres tydeligt med, hvor mange udløsninger der er inkluderet, og at Anglica virker opsat på, at man skal gå derfra med valuta for sine penge.

Redigeret af Fiktiv

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.