Hop til indhold

Lucy, Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Lucy (https://nympho.dk/n36529/lucy) som holder til på en adresse på Frederiksberg hvor jeg også har besøgt et par andre af de baltiske/østeuropæiske piger som har lignende annoncer.

Billeder, alder, højde/drøjde, bryster

Lucys billeder er af hende, de er dog lidt misvisende. Billede 10 og de 3 videoreels er nok de mest retvisende.

Hun er en høj kvinde, så jeg vil umiddelbart tro at de 177 cm passer meget fint. De 58 kg der er angivet er nok lidt i den lave ende. Hun er stadig slank og flot, bare ikke skinny som 58 kg ville være på en kvinde med den højde. Hendes bryster er omkring en B/C skål og virker bestemt naturlige. Aldersmæssigt er Nymphoprofilen også lidt off. Jeg tror ikke på at hun er 19, hvilket jeg heldigvis heller ikke forventede. Jeg vil skyde hende til at være i start/midt-tyverne.

Jeg synes hun er smuk og velproportioneret.

Lokation og kommunikation

Lucy bor i en lejlighed på Frederiksberg i gåafstand fra Flintholm Svømmehal. Lejligheden er en et-værelses i et nyt boligbyggeri. Jeg fik den rigtige adresse i den indledende kommunikation på WhatsApp og fik en kode til døren da jeg var ankommet på Frederiksberg, så jeg selv kunne lukke mig ind, hvilket er rart, så man ikke skal stå og flagre udenfor opgangen. Kommunikationen foregik hurtigt og let, på et fint engelsk.

Oplevelsen

Lucy er smuk og var klædt i en sexet og kort kjole da hun tog imod mig. Hun var venlig småsnakkende, også selvom hendes engelsk af og til kom til kort, og Google translate måtte tages i brug. Jeg tog mig et hurtigt bad ved ankomsten og da jeg kom ud var hun hoppet ud af sin kjole og havde sat sig på sengen og så meget indbydende ud. Vi indledte med dejlige dybe tungekys og gik derefter over i at jeg slikkede hende hvorefter hun slikkede mig (uden kondom). Sexen var helt klart noget af det bedste jeg har fået i år. Hun var indlevende under akten, både i første og anden runde. Hun var gavmild med kropskontakten og kyssene.

Som det nok fremgår, så er jeg meget tilfreds med at have besøgt Lucy, og kommer helt sikkert igen inden hun smutter om 1½ uges tid.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.