Hop til indhold

MMMQ med Pink Peach og Dream team

Featured Replies

Skrevet

Jeg så at @Pink Peach skrev i en tråd at hun ville lave MMMQ set-up og Mister12 skrev i tråden han var friskt på dette, så der var ikke langt til handling.

Fik skrevet til de herre @Mister12 og @Dillermand Junior om vi skulle sætte et Dream team og opfylde pinks ønske hvilke de var med på og fik så sat en dato op med hende.

Som kom dagen hvor vi DT skulle indfri Pink’s ønske og vi blev taget imod af pink i et lækkert outfits, så længe det varede. Efter vi lige havde hilst på hende og ordnet det praktiske, flåede Dillermand Jr først skjorten af og jeg flåede derefter BH af så hendes dejlige bryster kunne nydes som de bør. Hendes trusser var lidt svære at flå af men af kom de inden hun satte sig på knæ og gjorde os klar. Hun lagde sig så i sengen så min tunge kun få lov at smage på hende, alt mens hun forsatte med at betjene de 2 andre, og så forsatte den næste 1,5 time med at skiftevis bruge alle hendes huller, slikke fisse og pille mens hun også ind imellem legede med sin vibrator, når vi ældre herre lige skulle have luft. (Vi er jo ikke 27 mere og kan holde trit med Pink).

Vi afsluttede med at komme ud over hendes dejlige bryster, hvilket herligt syn.

Både Dillermand Jr og jeg fik endnu et frækt møde med hende , og Mister12 fik endelig mødt Pink. Og Pink selv, ja hun fik fjernet hendes sommerfugle i fissen som hun sagde hun havde af spænding.

Så på denne solrige tirsdag, forlod Dream team en forhåbentlig mæt Pink, drænet for saft og kræft.

Det skal lige tilføjes at Pink IKKE havde problemer med at tage os alle til roden, og små er vi bestemt ikke.

Link til Pink:

https://annoncelight.dk/showad/449561

https://annoncelight.dk/showad/467834

Link til @Dillermand Junior anmeldelse af samme event.

Skrevet

Min fisse var dejlig mæt og sommerfuglefri efter jeres besøg 😘 tak for en dejlig oplevelse 😘

Skrevet

Åhhhh hvor lækkert

Kunne man mon være så heldig at DreamTeamet blev udvidet med endnu et M så @Pink Peach kunne få flere sommerfugle i de nedre regioner ;0)

God Weekend

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.