Hop til indhold

Luca Liora - Elskerinde i særklasse 💕 - Kbh

Featured Replies

Skrevet

Ethvert møde med Luca er som en drøm man ikke har lyst til at vågne fra.

Den smukkeste kvinde der hver gang møder mig med kærtegn, kys, nærhed, omsorg, lyst og begær.

Den lækreste fisse, der hilser min tunges berøring velkommen og smask våd og villig giver adgang til dybe intense orgasmer der skaber den perfekte baggrund for den hedeste elskov. Man er ikke et øjeblik i tvivl om at hun nyder hvert et sekund og jeg fortaber mig i hendes smukke øjne og søde lystfulde lyde, når jeg igen og igen trænger op i hende og vores læber mødes i de lækreste kys.

Vidunderlig berøringsvenlig krop der elsker at bliver nusset og masseret og de skønneste bryster der nærmest tigger om en blød tunges opmærksomhed. Den frækkeste mås der er et syn for guder, når man tager hende bagfra.

Og ja, hun får ægte dybe klitorisorgasmer! Så ægte at man af og til risikerer at hun stadig er så følsom efter en tidligere gæst at hun ikke kan være i berøringen, så hvis man elsker at slikke er det en god ide at bestille en tid tidligt på vagten, så hun ikke har nået at give sin orgasme til en anden.

En oplevelse der intet lader tilbage at ønske og jeg ville give hvad som helst for at tiden gik i stå, så jeg aldrig skulle give slip på hende igen 💖

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.