Hop til indhold

Mindy pt. Aalborg, virkeligt flot pige

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har besøgt Mindy. Det er hende på billederne. Hun er vel nok den flotteste, smukkeste og sprødeste thai pige jeg har besøgt eller bare har set med mine egne liderlige øjne.

https://annoncelight.dk/showad/468787

Besøgte hende i Aalborg Vestby i den kendte sted hvor Kia og Rose har været før, til 600kr for 15min. Hun er roligt og nede på jorden pige. Hun tog imod mig i stramme leggings woow. Oplevelsen var helt ok. Hun er lille, sød og har nok den strammeste thai kusse jeg har oplevet, virkeligt småt bygget. Startede med blow uden, faktisk ikke specielt godt men bare udsigten til sådan et flot pige var jeg allerede hårdt i forvejen.

Og sexen var sgu ok og godt, jeg var forsigtig fordi hun er så snæver. Vi prøvede de klassiske stillinger: cowgirl, missionær og doggy. Jeg kom i doggy til den mest lækre udsigt af hendes stramme røv. Hun er virkeligt sprød. Hun er berøringsvenligt, mine hænder var lidt på opdagelse og jeg gjorte det på en blid måde så jeg ikke gjorde hende utrygt eller følte sig ubehageligt til mode. Jeg har haft bedre oplevelser, men det var heller ikke dårligt. Efter er seancen er hun åben og snaksaligt. Også personlige ting som jeg ikke vil nævne. I må komme og besøge hende, jeg kan kun anbefale hende. Hun ved ikke hvor længe hun vil være i Aalborg eller i DK. Jeg fik en fornemmelse af hun vil lige se tiden an om hun kan lide at arbejde her i landet før hun beslutter sig hvor længe hun vil være i landet. Jeg vil gerne besøge hende igen, fordi jeg synes hun er virkeligt lækker. Hendes engelsk er ok, vi kunne have en samtale. Til sidst var det pænt farvel og jeg sagde til hende jeg vil besøge hende igen.

Nikolaj80

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.