Hop til indhold

Advarsel: Naughty encounter Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

Jeg aftalte et møde med:

https://annoncelight.dk/showad/468383

Jeg var tiltrukket af den fantastiske bagdel.

Da jeg var på adressen (?) blev jeg desværre mødt af krav om forudbetaling med MobilePay eller ved køb af PaySafe card.

Jeg er sgu for gammel i gårde til den slags. Spild af tid at kontakte hende (?)

/Silver

Skrevet

@Silverback Når jeg ser hendes annonce undrer det mig meget at du overhovedet kontakter hende i første omgang, fantastisk bagdel eller ej……. Om man er gammel i gårde eller uerfaren lugter det langt væk af scam…..

Skrevet
  • Author
Kirneh86 skrev, for 4 timer siden:

@Silverback Når jeg ser hendes annonce undrer det mig meget at du overhovedet kontakter hende i første omgang, fantastisk bagdel eller ej……. Om man er gammel i gårde eller uerfaren lugter det langt væk af scam…..

Ja, men tak for den belæring. Jeg forstår ikke helt hvad jeg skal bruge den til.

Skulle jeg have afholdt mig fra at advare?

/Silver

Skrevet

Om

Silverback skrev, for 15 minutter siden:

Ja, men tak for den belæring. Jeg forstår ikke helt hvad jeg skal bruge den til.

/Silver

Gammel i gårde eller ej. Jeg tror mildt sagt, jeg er gammel i gårde. Det afholder mig dog ikke for at dumme mig op til flere gange om måneden. Det er næsten lige så dumt som at sidde og være spydig eller belærende herinde - flere gange om måneden… Respekt for at du deler Silver - det er guld…

Skrevet
Silverback skrev, for 46 minutter siden:

Selvfølgelig skal du advare, når der er noget at advare imod. Det er ikke alle, der kan se scam - som nogen kan 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.