Hop til indhold

Alene tid med den skønne Anja til Fredagscirklen.

Featured Replies

Skrevet

Dette var den første Fredagscirklen (Navn valgt af @Lauersen) i nye omgivelser, affødt af DenAndenFredagsbar under nyt koncept og ledelse af @[email protected] Dog er @Mister12 brownies heldigvis ikke transformeret til nyt koncept.

Vi var en lille håndfuld mænd samt de 2 dejlige kvinde Lilly Emma og Lady Hera, som til denne første fredagscirklen havde valgt at lave hjemmelavet flæskesteg sandwich. Som aften skred frem, og de andre herre skiftevis havde besøgt de 2 kvinder i de 2 tilstødende lokaler, blev det min tur som rosinen i pølseenden at runde af, og da Hera havde lagt godt op i løbet af aftenen på sin egen finurlige måde, måtte jeg overgive mig og opleve denne spændende kvinde, som jeg kun havde mødt en gang før til den forrige fredagsbar.

Uden at gå i detaljer, ud over at jeg fik smagt på hende, og kom ud over hendes smukke bryster, nød jeg virkelig hendes leg med min pik med alt hvad det indebar, man kan godt mærke at hun også nyder det, fløj tiden af sted og så var den gået.

Efter denne oplevelse, ser jeg frem til at bruge min hoved gevinst jeg var så heldig at vinde, lige foran en anden deltager og som er en aftale med Hera eller er det Anja, det finder jeg forhåbentlig ud af.

Jeg kan kun anbefale at deltage næste gang der afholdes Fredagscirklen og selvfølgelig også en aftale med Lady Hera/ Anja

Links til Lady Hera:

https://annoncelight.dk/showad/347578

https://annoncelight.dk/showad/317679

Skrevet

Det var en rigtig god aften og jeg nød at have dig på tomandshold♥️ glæder mig til at lære dig mere at kende fremadrettet 😘

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.