Hop til indhold

Blokering af nummer hos thai’er?

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre (og søstre).

På grund af flere uheldige besøg hos thai’er, hvor man kun har fået en brøkdel af det, man er blevet lovet eller vægt, alder og fotos overhovedet ikke stemmer overens med sandheden, er jeg begyndt at stille mere kritiske spørgsmål, når jeg forsøger at få en aftale - selvfølgelig i en pæn tone og uden at skrive flere sms’er end højest nødvendigt. Jeg blev den anden dag affærdiget i en ikke særlig venlig tone, men sluttede selv af med at undskylde og ønske god dag. I går skrev jeg nok til omkring 10 forskellige thai’er - selvfølgelig med mellemrum - omkring service og priser. Ikke én eneste svarede tilbage og det endte med, at jeg fandt en anden løsning med en italiener (anmeldelse følger senere). Nu kommer spørgsmålet: Har de et netværk, hvor de så blokerer sit nummer pga. af en eller anden forsmået thai, hvor man har tilladt sig at stille et par spørgsmål mere, end hun måske syntes var ok? Har nogle af jer oplevet det samme? PS: Jeg er ikke black man og gør også opmærksom på det i min første besked.

Skrevet

Både og…. Det er altid en balancegang hvor meget man kan/skal spørge om og nogen vil først svare når du nærmest står hos dem med røven bar 😬🤷🏼‍♂️

Men jeg har lidt samme udfordring især med nye som ikke er omtalt herinde og et par gange er kommunikation stoppet.

Jeg har forståelse for at det ikke skal ende med en sms flirt men omvendt vil jeg vide hvad jeg kaster mine penge efter 🤔🤷🏼‍♂️

Om de har et netværk aner jeg ikke men tanken har strejfet mig også 🤔🤷🏼‍♂️

Skrevet

Jeg ved, at nogle thai deler erfaringer omkring kunder. Jeg har i alt fald været ude for, at én refererede til mine besøg hos to andre kolleger :) Det var ikke et problem i situationen dog.

Om erfaringsudvekslingen er mere hyppig hos thai end hos andre gp ved jeg ikke. Jeg tror mest det foregår omkring dårlige oplevelser, hvilket jo et forståeligt nok

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.