Hop til indhold

Søde Stella Odense

Featured Replies

Skrevet

Den korte: Super oplevelse og langt over forventning😄

https://annoncelight.dk/showad/305847

Måske anmeldelsen skal være under thai massage, da det er det hun annoncerer med men jeg ville ikke kalde det thai massage :)

Stella er kanon sød og venlig. Jeg blev overrasket, efter isen lige blev brudt, over hvor gerne hun ville tale om div. emner som f.eks at hun ville tage mig med til Jamaica og finde en kone 😅 hun joker og er rar at være i rum med men kan til tider være svær at forstå når hun skiftevis bruger Danske eller Engelske ord.

Massagen var fin og hun kan tage ved når hun finder ømme punkter. Hun er heller ikke "bleg🤪" for at smække benene over hendes nakke for at strække dem ud.

Hun er pænere end hendes billeder og minder mest om billedet hvor hun vender imod de røde blomster, ikke billedet med de lyserøde hvor hun vender imod kameraet.

Utroligt flotte boobas og da hun opdagede at jeg var vilde med dem puttede hun prompte en masse olie på dem så jeg kunne lege 😁 så fint berøringsvenlig også forneden.

Fik blowjob med kondom men det fungerede ikke helt for mig, så blev jeg beordret op at stå så jeg kunne komme udover brysterne. Efter det også fejlede bedte hun mig om at sætte mig oven på hende, oppe på briksen.

Så efter ihærdigt forsøg fra hendes side lykkedes det og jeg var fint tilfreds med outcome 😅

Lidt mere massage efterfølgende og nogle udstræk øvelser også spurgte hun om jeg ville i bad. Vi var allerede 10 minutter over den betalte time og det spurgte jeg ind til men det var fint.

En tur i bad hvor hun vaskede af bagpå også foran, med næsten nok ihærdighed til at lade kanonen igen.

Hun udskød mødet med 15 minutter da jeg sad i bilen, men jeg fik 20 minutter mere i den anden ende så det var en god deal.

Jeg skal snart besøge hende igen, denne gang med HJ også står brysterne for skud igen 🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.