Hop til indhold

Lizbeth Love, Aalborg. Total nedtur

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/436759

Havde lavet en aftale med Lizbeth om et møde kl. 2030. Aftalen var lavet 3 dage før. Spurgte om hendes adresse, fik at vide den ville hun sende dagen før.

Skal siges, at det nummer bruges kun til sex aftaler. Der var ikke kommet noget aftenen før, da jeg kommer hjem fra arbejde på selve dagen kan jeg se at der er en besked fra Lizbeth der er blevet slettet.

Skriver til Lizbeth, om vi stadig havde en aftale. Fik så at vide at aftale var blevet slettet da min telefon havde været offline hele dagen.

Var ikke blevet bedt om at bekræfte vores aftale, så oplysningerne om adresse kunne jeg sagtens vente med at se til jeg kom hjem arbejde kl. 16.00

Jeg har da aldrig prøvet at få aflyst en aftale p.g.a. offline telefon imens jeg var på arbejde.

Skrevet

Det er selvfølgelig en ærgerlig situation.

Jeg kan dog godt forstå Lizbeth. Pigerne er ret afhængige af at folk kommer til deres aftaler. Nok særligt piger som Lizbeth ser sikkert tager færre aftaler og som ikke har et ur til at ringe for at skynde dig ud.

Jeg havde nok selv skrevet aftenen før for at være sikker på at aftalen stadig var intakt.

Selvfølgelig en ærgerlig situation. Men jeg har egentlig rimelig forståelse for hvorfor det endte sådan.

Skrevet

Prøv at få en ny aftale. Det vil du ikke fortryde. Hun er i en klasse for sig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.