Hop til indhold

Lily 20 Vejle - lækker men dårlig.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/467502
https://annoncelight.dk/profile/Lily21

tlf: 52766431

Aftalte et besøg i dag.

Pigen 8/10.
Pigen passer med de 150cm og 45kg, men er overhoved ikke den samme som på billederne. Det gjorde dog ikke noget, hun så bedre ud med større bryster.

Sexen 2/10
Hun virkede meget opstemt og sød da hun åbnede døren, men ligeså snart jeg havde givet hende pengene ændrede tonen sig. Det var ligepå og hårdt, der kørte høj tekno musik, og hun virkede tydeligvis påvirket af stoffer.
Hun kunne intet engelsk og kommunikation på andet end tysk var umuligt. Hele hendes fæcon tog totalt lysten fra mig.
Vi gik i gang med forspil, men kort efter ville hun have kondom på mig, og hev det nedover min halvslappe pik, men OK, vi fik den ind og jeg begyndte langsomt at blive hård.
Det var ikke et problem at kneppe hende eller at røre hende, men efter 5min så sagde hun "færdig", da måtte jeg så diskuterende påpege at jeg havde 10min endnu. OK, vi skiftede til missionær. Hun virkede i alle former for kropssprog til bare at øsnke det overstået; og råbte også "hallelujah" da jeg kom (hvilket jeg skyndte mig at gøre fordi hun sagde jeg kun fik et par minutter mere). Hun hoppede ud med det samme og tog et bad.
Skal lige synes at jeg er en pæn ren ung mand, så hendes opførelse kan ikke skyldes noget med min krop eller udseende. Det virkede dog til at samleje gjorde ondt på hende.
Der var intet farvel, bare ud af døren. Da jeg sad i min bil, efter hun havde taget bad osv, var der kun gået 12min i alt siden jeg kom ind.... I stedet for at have en afslappende rar følelse var jeg totalt stresset.

Stedet 2/10
Badeværelset havde vådt/ulækkert gulv, intet håndklæde, Der lå sædpletter fra tidligere besøg på gulvet (så jeg først da jeg gik). Sengen var ikke ren og der var ikke skiftet noget lagen/håndklæde før og efter. Skraldespanden flød over med brugte vådeservietter og kondomer. Hun blæste frygtelig musik af imens.

Sad med en følelse af totalt at have spildt mine penge, uro i hele min krop, og knapt nok huske hendes ansigt fordi det gik så stærkt.

Redigeret af Randy

Skrevet

Føj en ubehageligt oplevelse, det fik mig helt til at tænke tilbage på en lignende oplevelse som jeg havde med Kyra 😟

Jeg citerer "Billeder er helt sande, men hendes personlighed og opførsel er helt ude i hampen. Ikke nok med at hun behandler dig som skidt og virker irritabel uden grund, så fortæller hun efter 5 min maskin sex og rullende med øjne, at man skal til at være færdig ellers smider hun dig ud, selvom du har bestilt en halv time? Jeg var helt chokeret efter oplevelsen og håber, at folk holder sig væk".

Redigeret af ROSBOSS

Skrevet
  • Author
ROSBOSS skrev, for 44 minutter siden:

Føj en ubehageligt oplevelse, det fik mig helt til at tænke tilbage på en lignende oplevelse som jeg havde med Kyra

ud fra den tråd tror jeg faktisk det den samme.... godt spottet. Lille 150cm høj, tynd, mørkt hår

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.