Hop til indhold

Køb dansk - Danske glædespiger - Har I erfaringer om, hvem der har høj kvalitet ?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg er glade for danske eller nogle, som kan forstå simple ting og yder høj service. Min erfaring med erfarne kvinder i branchen er, at det hele bliver jappet igennem, så det ikke bliver så interessant og de er lidt ligeglade. Jeg vil helst gerne besøge nogle flere gange, da det er hyggeligere og også bliver bedre, da man kender hinanden og god første kemi kan udvikle sig.

Jeg savner en liste af danske eller lokalkendte glædespiger, som man også kan tale med og får en bedre tilknytning til. Det får jeg ofte ikke at kvinder fra f.eks. østeuropa, som er på visit i 1/2 år. Det vil sige, at jeg leder efter en liste, hvor man højest er 30 år (ikke hvad der står på profilen, men det bedste gæt). Thai verdenen var før corona også med en højere standard, hvor der også kunne komme nogle på listen, hvis nogle mener, at der findes nogle under 30 år og med tilknytning til landet.

Min liste er :

Whitney - Pussy Galores

Lille liv- Pussy Galores

Clara - Pussy Galores

Alice - Pussy Galores

Mina - Pussy Galores

Sif - SexyClub

Har I erfaringer med glædespiger, der er danske enten taler dansk eller har stor tilknytning og ikke bare på gennemrejse. Skriv gerne en kommentar og hvor man evt. kan besøge dem.

vh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.