Hop til indhold

Kombi-gangbang , almindeligt GB først og PP til sidst , SØNDAG 27-09 , kl. 12 , . . . . English below

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en ung lækker blondine med flotte former , og så har jeg en lidt ’kinky’ side -

Mine person-data - 26 år / 168 cm / 58 kg

Jeg tænder vildt på sutte-slikke-kneppe-sperm-piss sex-events

Jeg elsker at lege med fremmed stiv pik OG også gerne med en fremmed liderlig fisse :

- sutter vildt gerne et dunkende pikhoved til udløsning i min våde mund , og sluger selvfølgelig
- slikker vildt gerne en stiv stang med min ivrige tunge langt ude af munden
- elsker at blive kneppet af den ene fremmede pik efter den anden ; denne gang kun i fissen - deltagere på søndag bliver inviteret til at deltage i et anal-GB senere .

- du skal bruge kondom , når du knepper mig , men ellers tager jeg VILDT gerne imod varme ladninger af sperm OVERALT - i ansigtet , på tungen , i munden , på brysterne , på maven , på Venusbjerget , på clitten , på fissen og på numsehullet (se billedet) og jeg onanerer liderligt al sperm rundt på mig selv 🤩👿 eller får en velvillig deltager , mand eller kvinde , til at slikke mig ren 😎

og så min kinky side 🤩😎 -

- jeg slutter vildt gerne af med at alle deltagere , mænd OG kvinder , pisser på mig overalt - i håret , i ansigtet , i munden , på kroppen , på fissen , på numsehullet

Kl. 13.15 ændrer vi scenen - madrassen på gulvet flyttes ud på midten og et badebassin bæres ind og placeres på madrassen - og jeg placerer mig i bassinet , og så er det ellers op til alle jer liderlige drenge , og eventuelle piger , at vise , at I har fyldt jer GRUNDIGT op med rigelige mængder vand 👿👿👿 , så I kan give mig et langt , varmt ’golden shower’ - jeg tager , som nævnt , imod jeres varme stråler overalt - jeg ELSKER at få fissen stimuleret af en hård stråle fra en liderlig pik og en liderlig struttende fisse 😍

- der vil i løbet af de 75 min. forudgående ’ almindeligt GB’ være masser af vand at drikke , så alle til sidst kan give mig et frækt , varmt ’golden shower ’ i mit lille badebassin 🤩😎👿

kære liderlige mænd og kvinder - kom og lav et liderligt , lækkert , lidt kinky GB party !

Mænd betaler 1.800 for at deltage , pigerne skal selvfølgelig tilgodeses med GRATIS deltagelse

Email tilmelding - [email protected]

ENGLISH -
Visitors to ’ Sin City of the North -
If you are on a short stay here in Copenhagen AND you are looking for a memorable erotic event of the kinky , slightly dirty kind , come and join us SUNDAY , when I let total strangers (men AND women) (ab)use my horny pussy for sexual amusement of the slightly perverted kind 🤩😍 , intercourse only WITH condom , no anal - but you can make your 'delivery' ANYWHERE you fancy (see the photos) .

Write to the email address above - you can have reply to /email , /Snap , / mobile or /Telegram
250 EUR , 275 USD , 1800 DKK , cash only !
(PP = Piss Party , the last 15 minutes of the event , 'normal GB' the first 75 min. )

6900  ,  11-31  , sperm på røvhul.jpg

Sperm på røvhul og  fisse  01c.jpg6900  ,  02-09a.jpg6335  ,  00-15d.jpg

Redigeret af GB2023
For mange billeder

Skrevet
  • Author

Hvordan i alverden fjerner man billeder på Eroguide ? ? ? ? ?

Skrevet
GB2023 skrev, 1 time siden:

Hvordan i alverden fjerner man billeder på Eroguide ? ? ? ? ?

Der er du lieg et minut eller to for sent på den, du ksn nemlig kun redigerer i op til 60 min efter..

ellers bed Admin om hjælp, eller en Superbruger

Men tryg på rediger ved de tre prikker i højre hjørne

Overskriften kan ikke slettes , kun indhold

Redigeret af Nygløden

Skrevet
  • Author

Jeg fandt ud af , at billeder fjernes ved at 'aktivere' aktuelle billede ved at klikke på det og så trykke på ' Delete' !
men underligt , at der ikke er en 'højre-klik-funktion' , der siger 'Slet billede' ? ? ? ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.