Hop til indhold

info om fredagsbar og tilmelding ønskes

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes jeg så et sted, at Fredagsbaren var blevet til "noget" andet. Jeg er interesseret i hvad det er, og hvordan man kan tilmelde sig.

Skrevet

Nu hedder det vist fredagscirklen eller noget i den retning. Prøv at kontakte nogle af de faste. Den blev nævn i chatten / skurvognen i går aftes. Jeg tror @Swarley og @Mister12 var med. Den ene vandt præmien for næsen af den anden

Redigeret af Havkatten

Skrevet
Havkatten skrev, for 10 minutter siden:

Nu hedder det vist fredagscirklen eller noget i den retning. Prøv at kontakte nogle af de faste. Den blev nævn i chatten / skurvognen i går aftes. Jeg tror @Swarley og @Mister12 var med. Den ene vandt præmien for næsen af den anden

Tror @[email protected] kan svare

Havkatten skrev, for 12 minutter siden:

Redigeret af Voksen55

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes jeg så et sted, at Fredagsbaren var blevet til "noget" andet. Jeg er interesseret i hvad det er, og hvordan man kan tilmelde sig.

Hej, ja den hedder nu fredagscirklen. Og der kommer en del mere om hjemmeside osv i løbet af næste uge. Ellers kan du altid skrive til mig i en pb.

Hilsen

Hera

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.