Hop til indhold

Thida Thai massage Horsens

Featured Replies

Skrevet

Så ville jeg prøve ovenstående Thai massage i Horsens.

Havde aftalt tid og kom selvfølgelig til det aftalte tidspunkt. Men pigen eller skal jeg sige damen var ikke klar. Hun var en stor pige og ikke så køn, men lod det komme an på en prøve.

Massage det kan hun ikke og jeg skulle måske have sagt nej tak til hj, men alle skal have en chance. Massagen var dårlig men hj var bare endnu dårligere. Så jeg kan kun anbefale jer at finde andre steder.

Skrevet

Massage det kan hun ikke og jeg skulle måske have sagt nej tak til hj, men alle skal have en chance. Massagen var dårlig men hj var bare endnu dårligere. Så jeg kan kun anbefale jer at finde andre steder.

...Thida er det et nyt sted, og hvor ligge det ????..hvad var prisen på sådan en omgang ???.

ok, men angående hj...."hvis jukeboksen ikke lige spiller en god melodi, skal man ikke smide flere kroner for et ekstra nummer"

...så er det bedre at gemme de sure tjente monetos til næste omgang, men kanon attitude fra din side... :)

Skrevet
  • Author

...Thida er det et nyt sted, og hvor ligge det ????..hvad var prisen på sådan en omgang ???.

ok, men angående hj...."hvis jukeboksen ikke lige spiller en god melodi, skal man ikke smide flere kroner for et ekstra nummer"

...så er det bedre at gemme de sure tjente monetos til næste omgang, men kanon attitude fra din side... :)

Ja men tak for de pæne ord.

Stedet ligger i Borgergade og mutter selv ser meget slidt ud. Jeg betalte 500 og det var egentlig alt for meget. Men nu har jeg så prøvet det og vil kun sige til alle andre at der findes bedre steder i Horsens

Skrevet

Thida har overtaget klinikken efter Nam som vist er stoppet med massage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.