Hop til indhold
LiderligL

Thida Thai massage Horsens

Recommended Posts

Så ville jeg prøve ovenstående Thai massage i Horsens.

Havde aftalt tid og kom selvfølgelig til det aftalte tidspunkt. Men pigen eller skal jeg sige damen var ikke klar. Hun var en stor pige og ikke så køn, men lod det komme an på en prøve.

Massage det kan hun ikke og jeg skulle måske have sagt nej tak til hj, men alle skal have en chance. Massagen var dårlig men hj var bare endnu dårligere. Så jeg kan kun anbefale jer at finde andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Massage det kan hun ikke og jeg skulle måske have sagt nej tak til hj, men alle skal have en chance. Massagen var dårlig men hj var bare endnu dårligere. Så jeg kan kun anbefale jer at finde andre steder.

...Thida er det et nyt sted, og hvor ligge det ????..hvad var prisen på sådan en omgang ???.

ok, men angående hj...."hvis jukeboksen ikke lige spiller en god melodi, skal man ikke smide flere kroner for et ekstra nummer"

...så er det bedre at gemme de sure tjente monetos til næste omgang, men kanon attitude fra din side... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Thida er det et nyt sted, og hvor ligge det ????..hvad var prisen på sådan en omgang ???.

ok, men angående hj...."hvis jukeboksen ikke lige spiller en god melodi, skal man ikke smide flere kroner for et ekstra nummer"

...så er det bedre at gemme de sure tjente monetos til næste omgang, men kanon attitude fra din side... :)

Ja men tak for de pæne ord.

Stedet ligger i Borgergade og mutter selv ser meget slidt ud. Jeg betalte 500 og det var egentlig alt for meget. Men nu har jeg så prøvet det og vil kun sige til alle andre at der findes bedre steder i Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...