Hop til indhold

Hana, Østerbro, Odense - Hold jer væk!

Featured Replies

Skrevet

Utrolig ringe oplevelse med Hana, da halvdelen af tiden gik med at diskutere, hvad der var med i prisen og ikke. Fik en god pris, på ting Hana så ikke ville udføre. Det viser sig, man skriver med en anden, forøvrigt rimelig ubegavet spydig kvinde, der siger ja uden aftale med Hana.

Hana er sandsynligvis ok, hvilket ikke vides.

https://annoncelight.dk/showad/467597

Vælg Sasi på Rødegårdsvej i stedet, dejlig Tai, god pris, ingen overflødig snak, kun dejlig sex.

https://annoncelight.dk/showad/464192

Redigeret af Hook

Skrevet

sasi har ingen priser, kun ekstra for cim og anal,
Hvad er niveauet for owo og cim ?

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 59 minutter siden:

sasi har ingen priser...

15 min 500 kr. Sex, 69, blow uden og ingen hastværk. Har ikke spurgt på andre ydelser.

Skrevet

Jeg har besøgt Hana før, men det i Næsby og der var ikke skyggen af problemer. Hun er rigtigt sød, så da jeg så hun var tilbage ville jeg beøsge hende igen, men da jeg fik adressen valgte jeg at springe fra pga de mange dårlige oplevelser folk har haft med stedet. Det lader til at jeg traf det rette valg.

Skrevet

Hana.. syntes jeg var helt perfekt. Ingen diskussioner af nogen art. Oral uden og doggy til jeg kom i hende.. hahaha med gummi. Søg og smuk tøs. Er nok 1 år siden jeg bollede hende.

Skrevet

Hana fastsætter standardpriser. Hvis du ønsker en god service, bør du ikke prutte om prisen med hende. Du betaler 500 for 15 minutters samleje. I profilen står der 600 for 15 minutter. Hun kan ikke gøre alle tilfredse, men hun har faste kunder, som elsker hende.

Skrevet
  • Author
Freedomlife skrev, for 42 minutter siden:

Hana fastsætter standardpriser. Hvis du ønsker en ...

Det er ikke sådan, det hænger sammen! Jeg har sidste år besøgt Hana i en stor hvid villa, tæt på Rema i Næsby. Aftale på 15min 500kr. Det spurgte jeg så på igen og fik klart JA (se uddrag herunder). Havde hendes Alfons ,DIG, ikke svaret bekræftende på det, åbenbart modsat Hanas ønske, var jeg kørt på Rødegårdsvej I stedet. Det du kalder standardpriser gad jeg ikke, netop derfor skrev jeg og spurgte om 500kr var ok og det var det. Efterfølgende kom du med trusler på sms, dem har jeg også og kan vise. Du skal lige true og svine mig ril en gang til, så er det politiet. Jeg har alle nødvendige oplysninger om dit "firma" som godt nok har et ELENDIGT regnskab (tilgængeligt på nettet).Screenshot_20260928_154717_Messages.jpg

Skrevet
  • Author
Freedomlife skrev, for 8 minutter siden:

Åh, jeg er vild med Hana. Hun har fortalt....

Undskyld talemåden Parichat, men er du fuldstændig blank? Hana er der intet galt med. Det er DIG, der laver aftaler, når man tror, det er Hana, man skriver med. Aftalen holder så ikke, da du IKKE har afstemt det med Hana.

Skrevet

Jeg er ikke Parichat, så jeg vinder alligevel ikke diskussionen mod dig. Hav det sjovt med at købe sex.☺️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.