Hop til indhold

NEW MONA-LISA ODENSE C ( Goodpussy69 )

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været på besøg hos NEW MONA-LISA ODENSE C

https://annoncelight.dk/showad/468485

Jeg aftalte besøg en formiddag 20 minutter til 500,- kr som oplyst i annoncen. Beliggenheden er tæt ved Storms Pakhus, hvor Mona-Lisa har været før, med gode parkeringsmuligheder overfor

Vedrørende fotos på annoncen. Det er hende på fotos, og det er absolut retvisende, også kropsmæssigt. Hun har en smal tatovering ned langs rygraden, og den kan ses på fotos også. Man møder det man ser på de fotos - det er 1 til 1. Timeglasfigur, store økobabser (som vorherre har skabt dem) og en god rund og spændstig numse. Det er lækkerier, og man må røre ved sagerne.

Mona-Lisa er sød og venlig, og havde ikke travlt. Hun taler ikke engelsk, men det gik ok med lidt spanske gloser, fagter og håndtegn. Hun satte lidt dæmpet latin musik på og gik rundt og sang og nynnede på spansk mens hun gjorde klar. Lyset er dæmpet i lokalet.

Blowjob er uden, først fik jeg det stående hvor hun sad på sengen, og bagefter liggende på sengen. Det gør hun godt. Sex'sen var også god, vi nåede 3 stillinger. Det var fint at se hende nede på ryggen hvor de store bløde babser gyngede frem og tilbage i takt. Doggy var også et must med de runde balder.

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Mona-lisa er sød og venlig, sprogbarriere giver ikke de store vanskeligheder, Superlækker timeglasfigur, og prisen er jo absolut rimelig i mine øjne 500,- for 20 minutter.

jeg anbefaler besøg, hvis man er til en køn ebony babe med berøringsvenlige former.

Skrevet

Jeg har besøgt hede tidligere samme sted. Den gang kaldte hun sig Coco. Jeps billederne er retvisende,
Den gang var det en discount oplevelse. Det lader til, at hun har lært at være mere imødekommende siden.
Hun er absolut dejlig og du får noget for pengene. Jeg overvejer at besøge hende igen

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.