Hop til indhold

Silkeborg - 20-årig klar på sex i det fri

Featured Replies

Skrevet

Jep hun er sød, rar og meget snakkesaglig :)

Havde en god oplevelse med hende for nogle måneder siden. Kommer igen når benzin priserne falder 😅

Skrevet
  • Author

Ser hun godt ud? Og hvordan foregår det der drop-in? Kører man bare derhen og sig goddav? D

Skrevet

Det lyder alligevel som en spændende service. En skam man ikke så den før efteråret kaldte.

Skrevet

Jeg er slet ikke enig men smag og behag er jo forskellig. Jeg mødte hende ved den motorvejsbro hun angiver i annoncen. Hun befandt sig i en ældre bil der var ulækker og møgbeskidt indvendig. Hun selv så usoigneret ud og havde beskidt og kedeligt tøj på. Hun signalerede på ingen måde at være der for andet end at skrabe penge sammen. Jeg fandt hende meget meget utiltrækkende på alle parametre og gik hurtigt igen.

Men derfor kan andre jo godt syntes “hun ser godt”. Jeg syntes ikke. Tværtimod! Hun havde heller ikke gjort sig den mindste anstrengelse for at fremstå hverken sexet eller præsentabel. Og når man så ser hendes priser vil jeg mene der er MEGET bedre tilbud derude at vælge i mellem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.