Hop til indhold

Ny mørk pige i Odense med 8tals krop lige til 13-skalaen

Featured Replies

Skrevet

Rigtig sød og dejlig mørk kvinde der giver den tid der skal til at gøre en færdig...Bogstaveligt talt.
Hun møder dig med et sødt smil og et levende krøllet hår. Hurtigt tager hendes fantastiske 8-tals krop fokus som er gemt bag noget lækkert classy lingeri. Vi sætter os ned og bliver enig om hvad der skal ske, og hvor længe jeg ønsker. Jeg siger straks at jg gerne vil i bad med hende...hun griner lidt og smiler frækt, for hun har set på mig at jeg ikke kan vente med at se hende uden noget der dækker hendes krop. Hun beder mig tage tøjet af og starte. jeg står der skyller mig lidt, og hun kommer ind og begynder vaske mig på ryggen mens hun presser hendes former imod mig. Hun sæber mig ind foran og kæler for min pik....den er glad! Jeg vil gerne vende mig om, men hun stopper mig ved at vaske mig med hedes krop og hun tager min hånd og fører den ned mellem hendes ben og lader mig mærke. Vandet er efter min mening utroliigt varmt, men det får mig til at føle en sitrende følelse i huden. Nu førere hun mig hen til sengen, jeg bliver frotteret og nusset over det hele... Jeg indrømmer gerne at jeg allerede kom her....men hun ville ikke stoppe, sagde jeg skulle slappe af og vi kunne lave facesitting....jeg fik lov til at føle hendes krop og hun glider på min hage, mund og næse. Jeg slikker hende og hun smager 'rigtigt' Jeg får klart fornemmelsen af at hendes tekst på annoncelight om at hun elsker sex er helt korrekt, hun er varm, sød og lækker. Vi kæler og hygger, hun tager om min halvslappe pik der jo tyvstartede..Hun siger den nok skal blive kælet for den den kan tage en hætte på.
Jeg er selvlidt overrasket over hvor stiv jeg hurtigt bliver igen. Får gummi på ved hendes hjælp og hun sætter sig på mig tager mine hænder til hendes bryster...Heldigvis fik min lille tyvstart den effekt at det var svært at komme igen...Det lod hun sig ikke forstyrre af, selvom den betalte tid faktisk var overskredet og jeg fik lov til at tage hende i mange positioner også i min yndlingsposition bagfra, der så også blev slutningen på eventyret da hendes krop i den position tændte mig vild op og jeg bare havde lyst til at komme så ophidset og dejligt. Vi afsluttede, gjorde rent og fik en snak om både det ene og det andet. Hun er en sød klog hemmelighedsfuld kvinde men alligevel snaksagelig og det tog lidt tid at komme ud i virkligheden igen, efter hun sagde på gensyn ....hvilket helt sikkert skal ske igen.

https://annoncelight.dk/showad/466683

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.