Hop til indhold

Gammel veninde

Featured Replies

Skrevet

Vi havde to vennepar på besøg her i weekenden.

Der var den lyshårede pige nu på 60, som jeg altid har kigget efter, men aldrig kunne få. Jeg sad lidt i vejen, da vi skulle vise feriebilleder, så hun sagde at jeg da bare kunne sætte mig over ved siden af hende i sofaen. Hun lagde flere gange hånden på mit lår, og satte sig virkelig tæt på da hun senere havde været på toilettet.

Hendes mand er jo også en del af vennekredsen, måske han ikke kan det han skal. Der er i hvert fald lidt forskelligt sygdom.

Kæresten og jeg har ikke rigtig så meget sex, som jeg gerne ville have haft. Jeg er ikke god til at snakke om sex, men tænk sig hvis man kunne hjælpe hinanden?❤️

Skrevet
  • Author

Jeg tænker nok at mulighedernes land er at holde det skjult. Der er jo bare en risiko for at der kommer så mange følelser med i det at det kan ødelægge både parforhold og venskaber.

Skrevet
Nyde skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tænker nok at mulighedernes land er at holde det skjult. Der er jo bare en risiko for at der kommer så mange følelser med i det at det kan ødelægge både parforhold og venskaber.

I den grad risikoen -

Vi involverede en veninde hos os. Det endte i et brag - og ikke på den gode måde ...

Skrevet

Har ingen moral og etik så længe jeg ikke kender personerne... har været sammen med gift/kæreste kvinder ...

Moral og etik samt royal ..såfremt det er venner -så sker der intet i min optik uanset lyst og andre problemstillinger....

Skrevet
thegimp skrev, for 22 minutter siden:

I den grad risikoen -

Vi involverede en veninde hos os. Det endte i et brag - og ikke på den gode måde ...

Men lad os endelig høre, hvad du beslutter dig for ;-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.