Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Vi er i Thai-sektoren hvor de skifter navne hurtigere end vinden vender. Samme Tlf nummer brugte den meget storpattede Linda da jeg kneppede hende i sommer i Århus. Også den gang brugte hun gamle foto hvor hun var ganske slank. Hun var noget vommet nu, men brysterne er fulgt med He-He. Og det var sjovt at besøge Linda, godt knepperi. Jeg fik hvad jeg kom efter.

Så mon ikke Linda er Aris nu ?

Skrevet
  • Author
sejer skrev, for 6 minutter siden:

Vi er i Thai-sektoren hvor de skifter navne hurtigere end vinden vender. Samme Tlf nummer brugte den meget storpattede Linda da jeg kneppede hende i sommer i Århus. Også den gang brugte hun gamle foto hvor hun var ganske slank. Hun var noget vommet nu, men brysterne er fulgt med He-He. Og det var sjovt at besøge Linda, godt knepperi. Jeg fik hvad jeg kom efter.

Så mon ikke Linda er Aris nu ?

Nej, Linda befinder sig i Odense, hvor hun går under navnet Mimii.

🔥New girl in Odense,Fyn‼️🔥💦🍼Mimii CUP G BIG Boobs naturally large breasts 🍼💦 💖Real pictures Real girl💯🎀📲 ☎️52633589☎️ - Annoncelight

Skrevet

Tak, så har de også byttet tlf numre !! Svært at holde styr på dem. 😍😍

Skrevet
  • Author
sejer skrev, for 9 minutter siden:

Tak, så har de også byttet tlf numre !! Svært at holde styr på dem. 😍😍

Ja. Jeg tror at telefonen gives videre og bliver på lokation. Patty deler samme tlf nummer, der en anden thai området :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.