Hop til indhold

Snakke i tlf på lokummet……..

Featured Replies

Skrevet

……. hvordan har i det med det??

Oplever engang imellem i det kontorfællesskab jeg har til huse og til møder at folk sidder på WC og snakker i tlf. Det har jeg det sådan lidt…… ahhh kunne det opkald ikke vente lidt?? Hvis jeg sad i den anden ende af røret og hørte blub blub eller ssssshhhhhhhh…. NEJ TAK ja ville nok smide røret på

Skrevet

Jeg taler konsekvens kun i tlf. når jeg sidder på WC :-) Det er mit kontor.

Skrevet

jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig

ellers skal de overhovedet ikke brokke sig :) 

Skrevet

jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig

Åh ah, de billeder man får på nethinden...

Skrevet

Jeg får Erik Clausen fra De Frigjorte på nethinden, da han gør grin med svigersønnens mobiltelefon!

Skrevet

Jeg gør det ikke hjemme, for naboen vil kunne høre det.

Derimod tager jeg gerne en avis med. Det kan også hænde, at computeren ryger med ud.

Men i et større kontorfællesskab kunne jeg slet ikke drømme om det.

Skrevet

Gad vide om Jasmin er hende Kineserpigen (som altid tager tlf) og bare har farvet hår? :-)

Skrevet

Jeg gør det gerne, men undlader at trække ud :smile:

så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset... 

Skrevet

så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset...

Har du aldrig hørt om lange natlige samtaler i den store hvide telefon. Som regel et det en, det hedder Ulrik, det bliver talt med.

Skrevet

Det er vist kun kvinder, der kan snakke så lææææænge at de bliver nødt til at trække ud  :shock:

Redigeret af Jernsvinet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.