Guest Liderligfyr Skrevet 3. Juni, 2014 ……. hvordan har i det med det?? Oplever engang imellem i det kontorfællesskab jeg har til huse og til møder at folk sidder på WC og snakker i tlf. Det har jeg det sådan lidt…… ahhh kunne det opkald ikke vente lidt?? Hvis jeg sad i den anden ende af røret og hørte blub blub eller ssssshhhhhhhh…. NEJ TAK ja ville nok smide røret på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 3. Juni, 2014 Jeg taler konsekvens kun i tlf. når jeg sidder på WC Det er mit kontor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Juni, 2014 jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig ellers skal de overhovedet ikke brokke sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 3. Juni, 2014 jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig ellers skal de overhovedet ikke brokke sig Åh ah, de billeder man får på nethinden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. Juni, 2014 Jeg får Erik Clausen fra De Frigjorte på nethinden, da han gør grin med svigersønnens mobiltelefon! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juni, 2014 Jeg gør det ikke hjemme, for naboen vil kunne høre det. Derimod tager jeg gerne en avis med. Det kan også hænde, at computeren ryger med ud. Men i et større kontorfællesskab kunne jeg slet ikke drømme om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2014 jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig ellers skal de overhovedet ikke brokke sig Gad vide om Jasmin er hende Kineserpigen (som altid tager tlf) og bare har farvet hår? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 3. Juni, 2014 Jeg gør det gerne, men undlader at trække ud :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Juni, 2014 Jeg gør det gerne, men undlader at trække ud så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. Juni, 2014 så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset... Har du aldrig hørt om lange natlige samtaler i den store hvide telefon. Som regel et det en, det hedder Ulrik, det bliver talt med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 3. Juni, 2014 (edited) så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset... Det er vist kun kvinder, der kan snakke så lææææænge at de bliver nødt til at trække ud Redigeret 3. Juni, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg