Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Snakke i tlf på lokummet……..

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

……. hvordan har i det med det??

Oplever engang imellem i det kontorfællesskab jeg har til huse og til møder at folk sidder på WC og snakker i tlf. Det har jeg det sådan lidt…… ahhh kunne det opkald ikke vente lidt?? Hvis jeg sad i den anden ende af røret og hørte blub blub eller ssssshhhhhhhh…. NEJ TAK ja ville nok smide røret på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj

Jeg taler konsekvens kun i tlf. når jeg sidder på WC :-) Det er mit kontor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig

ellers skal de overhovedet ikke brokke sig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er ligeglad... hvis folk forventer at jeg altid tager telefonen, så må de regne med at "altid" betyder at jeg tager den lige meget hvor jeg befinder mig

Åh ah, de billeder man får på nethinden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør det ikke hjemme, for naboen vil kunne høre det.

Derimod tager jeg gerne en avis med. Det kan også hænde, at computeren ryger med ud.

Men i et større kontorfællesskab kunne jeg slet ikke drømme om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gad vide om Jasmin er hende Kineserpigen (som altid tager tlf) og bare har farvet hår? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør det gerne, men undlader at trække ud :smile:

så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

så håber jeg virkelig ikke at det er timelange konference kald du har... for så bliver det da en charmerende lugt der breder sig i huset...

Har du aldrig hørt om lange natlige samtaler i den store hvide telefon. Som regel et det en, det hedder Ulrik, det bliver talt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist kun kvinder, der kan snakke så lææææænge at de bliver nødt til at trække ud  :shock:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...