Hop til indhold

Anna milf from Italy First time in Vejle en tam omgang

Featured Replies

Skrevet

Hej venner.

Så blev det min tur til at ofre mig for fællesskabet og teste en ny profil af... I skylder satme en kold bajer efter den her

Hvis I tager den absolut mest tørre og kedelige bibliotekar, I overhovedet kan forestille jer, og ganger hende med fire – så har I Anna fra Italien. Det var simpelthen en historisk tam omgang.

Gennemgang af en noget flad forestilling:

Det tamme forspil: Da jeg kom ind efter mit bad, havde hun taget toppen af, men trusserne var stadig på. Det sker jo tit, at de ikke har smidt alt tøjet med det samme, og det plejer nu også ret hurtigt at ryge – men her blev det bare starten på en meget kold omgang. Jeg prøvede faktisk bare at lægge ud med et helt almindeligt knus og et kys for at starte med lidt stående lir, men det var fuldstændig tydeligt, at det ville hun overhovedet ikke være med til.

Det "Franske" kys:

Annoncen lover ellers french kiss. Virkeligheden? Det blev kun til et hurtigt, tørt trutkys, inden jeg fik kontant besked på at lægge mig på madrassen. Hele forspillet var simpelthen ubeskriveligt tamt.

Sprogligt teater:

Kommunikation var en absolut umulighed. Hun forstod intet engelsk og sagde mest bare "italiano". Da jeg prøvede at foreslå en 69'er ved at bruge internationalt tegnsprog – pege på min tunge og ned på hendes mis – kiggede hun bare på mig og sagde kontant: "No, no!"

Mekanisk service:

Det efterfølgende blowjob var desværre det mest ligegyldige, jeg længe har oplevet. Trusserne beholdt hun skam på under hele seancen, og hvis jeg prøvede at pille bare en lille smule ved hende, var det også et absolut "no no". Hun kørte bare videre med sit blowjob som en robot.

Finalen uden pilleri:

Til sidst fik jeg hende dog forklaret, at undertøjet godt måtte ryge. Det gjorde det så, men der var absolut nul respons eller pilleri fra hendes side. Da jeg sagde "sex", lagde hun sig bare fladt på ryggen, og så fik jeg ellers lov til selv at stå for hele arbejdet. Men fuck, hvor var det røvkedeligt...

Dommen

Ret skal være ret: Hun har en pæn krop. Jeg valgte hende netop, fordi hun er 40 år (jeg er selv 50+), da de modne piger jo plejer at have styr på sagerne, levere varen og forstå sig på et godt forspil. Men hende her? Spar jeres penge, drenge!

Næste gang jeg bliver liderlig, og alle de gode piger i området er optaget, så lover jeg jer for, at det er mere seksuelt ophidsende at finde et gammelt madprogram med Kirsten Hüttemeier på DR Bonanza og klare paragrafferne selv til lyden af "der skal rigeligt med smør i!"

Kort sagt: Flot indpakning, men fuldstændig blottet for engagement. Kør udenom!

https://annoncelight.dk/profile/Annamilf99

https://annoncelight.dk/showad/468223

Skrevet

Tak for din anmeldelse og advarslen, jeg havde overvejet, men det bliver ikke hende så.

Skrevet

Jeg har desværre heller ikke noget godt at sige om mit besøg hos Anna.

Hun har nogle frække og lovende billeder, men den granny Annie, jeg mødte, var en usexet og kedelig dame i 50’erne med en tam energi.

Den eneste gang hun levede op og blev energisk, var da hun fik en besked på sin telefon, som hun hurtigt greb ud efter og skulle svare på… mens jeg havde tussen i kussen…

Hendes blowjob var så monotont, at det blev underligt. Hun havde ikke børstet tænder, så kysene stoppede jeg straks med.

Hun trækker det hele ned på et sørgeligt niveau. Hold da kæft – aldrig igen.

Spar jer selv for sådan en sølle omgang.

Anna har 2 annoncer:

https://annoncelight.dk/showad/468223

https://annoncelight.dk/showad/468209

Redigeret af GBlover

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.