Hop til indhold

Lucy i Hobro

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Lucy i Hobro

Var en blandet oplevelse køn snaksalig pige, de første fire billeder i annoncen er taget fra lejligheden i Hobro.

Problemet var bare at opholdet føltes mere som et forhør, hun var ikke tilfreds med det antal kunder hun fik i Hobro, så hun spurgte nærmest ind til samtlige byer i Jylland og om jeg kendte nogle steder hun kunne leje.

Selv efter jeg havde fået kondom på og hun satte sig oven på mig fortsatte forhøret, efter et par minutter læner hun sig frem og siger knep mig, så jeg skulle altså gøre arbejdet selv om hun er øverst.

Der var ingen kys fra hendes side hun åbner bare munden og stikker tungen ud lidt mærkelig oplevelse.

Så ja tror hun skal fokuserer lidt mere på af give en god service hvis hun gerne vil have flere kunder, her i Danmark handler det jo om at få så mange gengangere som muligt da der ikke er uanede mængder af kunder.

https://annoncelight.dk/showad/466776

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.