Hop til indhold

Jeanette ChokoMILF i Odense ( Jeanette45)

Featured Replies

Skrevet

Her i ugen var jeg forbi Jeanette Chokomilf. Her en anmeldelse.

Men først et kik på ordlyden i hendes annonce.

Hun skriver hun er en moden chokobabe på 45 år. Det er ikke rigtigt.Hun er ikke 45 år. Der skal plusses 10 - 15 år til. Hun er uden tvivl 55+, og jeg vil nærmere skyde hende til nær de 60, måske endda først i tresserne. Kroppen bærer tegnene på en ældre dame, med muskler og væv der begynder at falde ind, ansigtet med aldringstegn.

Hun nævner at hendes numse er lille og fast. Der er ingen numse.. så fast tjaa. det er svært at konstatere. Hende nede på alle fire var det ikke videre indbydende for mig, jeg så kun skind og ben.

Fotos i annoncen skal nok være hende da hun var 45 år. Det er hendes babser der er afbilledet, og de er stadig ganske fine.

Vedr besøget. Jeg havde besluttet mig for at besøge Jeanette, da hun har haft annonce i en del år. jeg har ofte tænkt på at besøge hende, og nu skulle det være.

En sød og smilende ældre dame lukker op i lingeri. Jeanette er venlig og konversationen glider let. Man kan vælge hvordan tiden skal bruges. Blow var ganske godt og uden kondom. Derefter missionær og doggy. Der var ingen hastværk under besøget fra hendes side.

Vurderingen må være at annoncen er misvisende pga alder. Der burde stå GILF. Hvis man er til granny sex, så er der en fin mulighed her. Servicen er god.

Hvis man derimod er til damer med former og faste i kødet, bør man nok spare sine penge her. Så kan jeg ikke anbefale at man bruger tid og penge her.

Redigeret af DickTurpin

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.