Hop til indhold

Rayya massage Århus C.

Featured Replies

Skrevet

Har i dag besøgt Rayya i Århus.

https://annoncelight.dk/showad/406407

Butik, men angiver ikke adresse i denne tråd. Skriv og aftal tid med Rayya og få adresse.

Ankom 5 minutter før aftalt tid, men blev lukket ind hurtigt (indgangen er ret offentlig).
Mødte Rayya kun iført en lille kjole og intet under.
Da jeg har besøgt hende før, så gik de første minutter med opsamlings smalltalk, vejr og påklædning, parkering m.m.
Billeder passer meget godt. Alder er måske lidt mere end 39. For mit vedkommende ligegyldigt, da hun overfor mig er ekstremt imødekommende.
Da vi begge var afklædte blev jeg masseret igennem på ryggen og ben. Der blev masseret med god piring undervejs. Ikke meget olie pjaskeri, kun lige det nødvendige.
Jeg vil ikke komme ind på detaljer omkring sex delen som omhandlede blowjob og flere stillinger m.m ... Også noget der tilfredsstillede Rayya.
Jeg vil dog nævne, at hvis man udviser respekt for hendes grænser (f.eks. ingen finger ind i vagina og ingen tungekys), så får man en fantastisk oplevelse.
Hendes mobil er fraværende mens man er kunde. Så hun har fuldt fokus på dig som kunde.
Havde bestilt 1 time FP. Efter cirka 1 time gik jeg i bad.
Da jeg som tidligere nævnt har et godt respektfuldt forhold til Rayya, så fik vi snakket lidt ekstra inden jeg forlod butikken efter 1 time og 15 minutter med en Coca Cola i hånden.
Genbesøg: Helt sikkert, da vi har fantastisk kemi.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.