Hop til indhold

Søger lækker åben røv (gape), kendskab til en god kvinde

Featured Replies

Skrevet

Jeg finder aldrig rigtig den rette kvinde for tiden. Elsker virkelig anal gape hvor man ser røven godt åben.

prøvede for nyligt hende her. Egentlig ok anal og ganske villig, dog måske jeg kun kneppe røven en gang og ikke det vilde gape. https://annoncelight.dk/showad/429309

Lamai var lækker anal (thai kvinde), men fik hende heller ikke rigtig åbnet.

Alle de gode piger jeg har prøvet med success er inaktive eller stoppet for længst. De øvrige er på Sjælland og ikke ofte jeg kommer derovre.

Er der ikke nogle brødre med kendskab til en god pige? Eller en kvinde der selv læser dette, som har lyst.

Skrevet

For at få meget åben røvhul, er man enten nød til at bruge legetøj. Eller andet stort, fist. En pik er jo ikke meget større end en lort..og så vidt jeg ved, lukker vores røvhul effektiv efter et toiletbesøg.

Skrevet
  • Author

Jeg er flere gange lykkes med at se røven rigtig fint åben, med hjælp fra hænderne. Men som regel tager det lang tid. Men langt de fleste lukker røven når man trækker sig ud.

Hende her var god til anal, men trak mig kun ud en enkelt gang https://annoncelight.dk/showad/462361

Skrevet

Hvem på Sjælland vil du anbefale til gaping?

Jeg savner selv Emilly der var expert. Men hun tilbyder ikke længere anal

Skrevet
  • Author

Der er flere på Sjælland jeg har hørt om men ikke besøgt.

Emily en af dem. Kate fra sydhavn. Simone fra Køge. June fra KBH.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.